شناسایی مواردی از ابتلا به ویروس جهش‌یافته و زنگ خطر خیز جدید کرونا در کشور

6029043972e45_6029043972e48

سخنگوی وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه شناسایی مواردی از ویروس جهش یافته انگلیسی در کشور می‌تواند زنگ خطری برای ورود به خیز جدید بیماری باشد، گفت: در صورت ایجاد خیز جدید، وضعیت بیماری به مراتب سخت‌تر از گذشته خواهد بود.

دکتر سیما سادات لاری گفت: ایجاد روند صعودی در نمودار موارد بستری روزانه در برخی استان‌ها و شناسایی مواردی از ویروس جهش یافته انگلیسی در کشور می‌تواند زنگ خطری جدی برای ورود به خیز جدید بیماری قلمداد شود.

وی افزود: با توجه به افزایش قدرت سرایت در نوع موتاسیون یافته ویروس، لزوم رعایت جدی‌تر پروتکل‌های بهداشتی و پرهیز از حضور در تجمعات بیش از گذشته لازم است. در صورت ایجاد خیز جدید، وضعیت بیماری به مراتب سخت‌تر از گذشته خواهد بود.

وی افزود: تعداد تست‌های آزمایشگاهی کرونا در کشور امروز از مرز ۱۰ میلیون تست عبور کرد. با تقدیر و تشکر از تلاش بی وقفه همکاران آزمایشگاهی که دوشادوش سایر همکاران نظام سلامت در خط مقدم مقابله با بیماری فعال هستند، امیدواریم با تداوم و تقویت حس مسئولیت‌پذیری اجتماعی در عمل به توصیه‌های بهداشتی، قدردان زحمات این عزیزان باشیم.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

معرفی ۱۰ برند برتر لپ تاپ در سال جدید میلادی

ی فوریه 14 , 2021
چه گیمر باشید، چه یک دانشجو و چه کارمند؛ وجود لپ تاپ خوب برای رساندن شما به اهداف‌تان و انجام به موقع کارها ضروری است. اگر به دنبال شناخت بهترین برندهای ارائه دهنده لپ تاپ در سال ۲۰۲۱ هستید، مقاله زیر برای شما نوشته شده است. ۱. ایسوس طبق بررسی‌هایی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000