بهاءالدین خرمشاهی از بیمارستان مرخص شد

60275c492a006_60275c492a008 بهاءالدین خرمشاهی، نویسنده و حافظ‌پژوه که در پی ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری بود، مرخص شد.

خرمشاهی نوشته است: «سلام و درود بر همه شما عزیزان. از دعاهای خیر همگی شما به لطف خداوند و با زحمات کادر پزشکی بیمارستان آتیه به منزل برگشته‌ام و درمان به‌طور مداوم در منزل ادامه دارد. از لطف بی‌کران شما عزیران کمال تشکر را دارم و از خداوند متعال آرزوی سلامتی برای یکایک شما عزیزان را خواستارم. دوستدار شما بهاءالدین خرمشاهی»

بهاءالدین خرمشاهی، نویسنده، مترجم، طنزپرداز، فرهنگ‌نویس، حافظ‌پژوه، شاعر و همچنین یکی از قرآن‌پژوهان و مترجمان قرآن کریم به زبان فارسی است.

او تألیفاتی در حافظ‌شناسی و تفسیر شعرهای او دارد و پژوهش در شعر و زندگی حافظ شیرازی حوزه تخصصی کار پژوهشی اوست.

خرمشاهی تاکنون چندین کتاب درباره حافظ نوشته که در آن میان کتاب «حافظ‌نامه» در زمینه شرح الفاظ، اعلام، مفهوم‌های کلیدی و بیت‌های دشوار حافظ بیش از همه شهرت دارد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

محمدرضا حیاتی: می‌شد محترمانه‌تر از صداوسیما کنار بروم

ش فوریه 13 , 2021
محمدرضا حیاتی، گوینده پیشکسوت خبر اوایل سال ۹۹ در پی اظهارنظری در یک مصاحبه اینترنتی از بخش‌های خبری صداوسیما کنار گذاشته شد. محمدرضا حیاتی که پس از کنار گذاشته شدن از تلویزیون، مدتی است که به فعالیت در فضای مجازی مشغول است، درباره این حضور و همچنین فعالیت‌های اخیرش در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000