عصبانیت کیهان: جوایز جشنواره به آثار ضدمردمی اهدا شد/ به فیلمهای دفاع مقدس خیلی جایزه دادند

6024ba8278a99_6024ba8278a9b روزنامه کیهان از منتخبان هیات داوران جشنواره فیلم فجر چندان راضی به نظر نمی رسد.

کیهان نوشت: مراسم اختتامیه سی و نهمین جشنواره فیلم فجر درحالی همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد که اغلب جوایز در این مراسم به آثاری ضدمردمی و در جهت تحقیر مردم ایران اهدا شد!

هر چند که نوک پیکان انتقادات طیف‌های مختلف از همان زمان اعلام فیلم‌های پذیرفته شده برای نمایش جشنواره و ضعف مفرط ساختاری و محتوایی اکثر این فیلم‌ها آغاز شده بود، اما پس از اعلام نامزدها، نقدها به اوج رسید؛ تا اینکه شب گذشته و با برگزاری مراسم اختتامیه، همان طور که پیش‌بینی می‌شد، بیشتر جوایز به فیلم‌هایی داده شد که به دلیل ترسیم چهره‌ای منفی و موهن علیه هموطنانمان با اعتراض‌هایی مواجه شده بودند؛ ازجمله جایزه ویژه هیئت داوران! هر چند که جوایز بخش‌های بهترین فیلم، کارگردانی، صداگذاری، صدابرداری و فیلمبرداری به فیلم دفاع مقدسی «یدو» و جایزه بهترین جلوه‌های ویژه میدانی هم به فیلم «تک تیرانداز» اعطا شد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

تکذیب تولد نوه رهبر انقلاب در انگلیس /حدادعادل: در بیمارستان درجه سه متولد شد

پ فوریه 11 , 2021
سیاسی/ رهبری حداد عادل گفت: دشمنان فیلمی تهیه کرده‌اند و در آن گفته‌اند فرزند اول آقا مجتبی خامنه‌ای پسر رهبر انقلاب؛ معروف است به نوزاد یک میلیون پوندی که در لندن در یک بیمارستان مجهز متولد شده! وی در روز ۲۱ بهمن گفت: اصلا در لندن به دنیا نیامده بلکه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000