چشم‌های گریان پژمان جمشیدی در فراق علی انصاریان/ عکس

6024b982b8c8d_6024b982b8c8f پژمان جمشیدی، بازیکن سابق پرسپولیس و بازیگر امروز سینما و تلویزیون، پس از پخش ویدئو کلیپی در بزرگداشت علی انصاریان، چون دیگر حاضران در آیین پایانی جشنواره فجر، به‌پا خواست و با چشمانی اشک‌بار، برای دوست و همبازی فقید خود دست زد.

آیین پایانی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر، شب گذشته (چهارشنبه ۲۲ بهمن) شاهد بزرگداشت زنده‌یاد علی انصاریان، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال و بازیگر سینما و تلویزیون بود.

در این بزرگداشت، ویدئو کلیپی پخش شد که جمعی از هنرمندان حاضر در این دوره از جشنواره مانند الناز حبیبی، بهرنگ علوی و پژمان جمشیدی، از علی انصاریان سخن گفتند.

در پایان این کلیپ، از حاضران درخواست شد که بایستند و به افتخار علی انصاریان دست بزنند. در این هنگام بود که اشک از چشمان گریان پژمان جمشیدی جاری و توسط دوربین عکاسان ثبت شد.

چشم‌های گریان پژمان جمشیدی در فراق علی انصاریان/ عکس

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

چه کسی اکسیر شفابخش اصولگرایان می‌شود؟

پ فوریه 11 , 2021
سیاسی/ انتخابات شورای وحدت و ائتلاف دو نهاد اصولگرایی که با شعار وحدت شکل گرفتند در این مسیر چالش‌های تازه‌ای را تجربه می‌کنند به گونه‌ای که یکی دیگری را تداوم پدرخواندگی دانسته و دیگری پایگاه مردمی را عامل محق بودن خود می‌داند. دراین میان نامزد اصلح می‌تواند اکسیرشفابخش برای اتحاد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000