قانون‌گذاران میانماری خودشان را تنها نماینده قانونی مردم می‌دانند

سیاسی/ بین الملل 601e8b9ee0f72_601e8b9ee0f74 حدود ۳۰۰ قانون‌گذار در میانمار از طریق ارتباط ویدئویی دیدار کرده تا خودشان را به عنوان تنها نماینده قانونی مردم پس از کودتای روز دوشنبه این کشور اعلام کنند.

این قانون‌گذاران اعلامیه‌ای را امضا کردند و در آن ضمن رد کردن کودتای ارتش، وعده دادند در حوزه‌های انتخابیه خود برای دموکراسی مبارزه کنند.

این اعلامیه توسط رئیس ارتباطات حزب لیگ ملی برای دموکراسی، آنگ سان سوچی در فیسبوک منتشر شد. قانون‌گذاران پس از پیروزی این حزب در انتخابات نوامبر، قرار بود روز دوشنبه گذشته جلسه داشته باشند.

ارتش این انتخابات را به عنوان تقلب، رد کرده و آنگ سان سوچی، رهبر دفاکتوی میانمار و "وین مینت"، رئیس جمهور این کشور را دستگیر کرده است. ارتش همچنین شبکه‌های اجتماعی را مسدود و اینترنت را در سطح ملی قطع کرد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

حمله گسترده ملخ های صحرایی به کشور از دو هفته دیگر

ش فوریه 6 , 2021
مدیرکل دفتر مبارزه با آفات عمومی و همگانی سازمان حفظ نباتات کشور از ورود دسته گسترده ای ملخ صحرایی به کشور از هفته های آینده خبرداد. سعید معین در پاسخ به اینکه تا کنون در چه سطحی با آفت ملخ صحرایی مبارزه شده و این آفت چه استان هایی را […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000