معاون پارلمانی رئیسی: اگر در این ۸ سال به استان‌ها می‌رفتند اوضاع نابسامان نمی‌شد

معاون پارلمانی رئیسی: اگر در این ۸ سال به استان‌ها می‌رفتند اوضاع نابسامان نمی‌شد

معاون رئیس جمهور در امور مجلس گفت: رئیس جمهور و وزرا دیروز در استان فارس از نزدیک در جریان امور قرار گرفتند تا تصمیمات و اقدامات آتی واقع بینانه باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید محمد حسینی معاون رئیس جمهور در امور مجلس در صفحه شخصی خود در توئیتر با اشاره به سفر روزگذشته رئیس جمهور و هیئت همراه به استان فارس، نوشت: روز پر کار دولت!

وی تاکید کرد: آقای رئیسی و وزرا دیروز در استان فارس از نزدیک در جریان امور قرار گرفتند تا تصمیمات و اقدامات آتی واقع بینانه باشد.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه مثلا بنده به ۴ شهرستان فسا، استهبان، نی ریز و بختگان سفر کردم،نوشت: کاش درصدی از این اهتمام در ۸ ساله گذشته وجود داشت تا اوضاع چنین نابسامان نشود!

۲۳۲۳۱

پست بعدی

کشف بیش از یک و نیم تن مواد مخدر در هرمزگان

ج اکتبر 15 , 2021
رئیس کل دادگستری هرمزگان از کشف یک تن و ۵۲۹ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان پارسیان خبر داد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از دادگستری استان هرمزگان، علی صالحی ‌با اعلام خبر کشف یک تن و ۵۲۹ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان پارسیان اظهار داشت: در ادامه روند […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000