درگیری مسلحانه در «ایذه» خوزستان / روایت «فارس» از تعداد کشته‌شدگان و مجروحان

درگیری مسلحانه در «ایذه» خوزستان / روایت «فارس» از تعداد کشته‌شدگان و مجروحان

فارس نوشت: یک منبع آگاه امنیتی گفت: چند تن از مردم و پلیس در این حادثه تروریستی زخمی یا شهید شدند

یک منبع آگاه امنیتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: تعدادی افراد ناشناس امشب به سمت مردم و ماموران نیروی انتظامی در شهر ایذه تیراندازی کردند.

وی ادامه داد: چند تن از مردم و پلیس در این حادثه تروریستی زخمی یا شهید شدند. این منبع آگاه از شهادت ۴ تن و زخمی شدن ۶ نفر در این حادثه خبر می‌دهد. مهاجمان با اسلحه کلاشینکف به سمت مردم رگبار بسته‌اند.

از سوی دیگر، ایسنا نوشت: در پی ورود یک تیم تروریستی به بازار مرکزی ایذه و تیراندازی به سمت مردم و بسیجیان، در ابتدا ۴ نفر شهید و ۵ نفر زخمی شدند که پس از دقایقی تعداد شهدا به ۵ نفر و مجروحان به ۱۵ نفر رسید.:خوزستان همزمان با حمله تروریستی در بازار ایذه، حوزه علمیه این شهر به آتش کشیده شد.

این حبرگزاری افزود: امروز ۲۵ آبان ماه همزمان با حمله تروریستی به بازار مرکزی ایذه، حوزه علمیه این شهر نیز به آتش کشیده شد.

۲۱۲۲۰

پست بعدی

پدر شهیدان حسامی به فرزندان شهیدش پیوست

چ نوامبر 16 , 2022
پدر شهیدان محسن و محمد حسامی پس از گذراندن یک دوره سخت بیماری دار فانی را وداع گفت و به فرزندانش پیوست. به گزارش خبرگزاری خبرانلاین، مرحوم حاج رضا حسامی از مومنین خوشنام و معتمدین خیابان ایران که از مدتها پیش در بستر بیماری بسر می برد، روز گدشته روحش […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000