وزارت خارجه یک خبر درباره دیدار ظریف با طالبان را تکذیب کرد

سیاسی/ سیاست خارجی 601713b555674_2021-02-01_00-01 سخنگوی وزارت امور خارجه خبر منتشر شده در خصوص دیدار هیأت طالبان با وزیر امور خارجه کشورمان را مخدوش و حتی اشتباه و گمراه‌کننده دانست.

در گزارش خبرگزاری تسنیم از دیدار ظریف با معاون سیاسی طالبان به نقل از ظریف آمده بود: "ما از یک دولت فراگیر اسلامی با حضور همه قومیت‌ها و مذاهب حمایت می‌کنیم و آن را ضرورتی برای افغانستان می‌دانیم."

سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه خبر منتشر شده از سوی خبرگزاری تسنیم در خصوص دیدار هیأت طالبان با وزیر امور خارجه کشورمان را مخدوش و حتی اشتباه و گمراه‌کننده دانست.

خطیب‌زاده تصریح کرد: اصطلاح "دولت فراگیر اسلامی" به هیچ وجه در سخنان دکتر ظریف نبوده و متاسفانه خبر این رسانه در این خصوص فاقد سندیت است.

سخنگوی وزارت امور خارجه در ادامه افزود: اخبار صحیح در خصوص وزارت امور خارجه صرفا از مجاری مورد تایید این وزارتخانه منتشر می‌شود و انتشار هرگونه مطلب خارج از مجاری گفته شده فاقد اعتبار می باشد.

خاطر نشان می سازد در خصوص این ‌ملاقات پیش از این از طریق وزارت امور خارجه اطلاع رسانی لازم انجام شده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

در جلسه هیأت دولت به ریاست روحانی چه گذشت؟

د فوریه 1 , 2021
سیاسی/ دولت هیأت وزیران در جلسه عصر یکشنبه به ریاست حسن روحانی با اختصاص اعتبار برای جمع آوری آبهای سطحی شهرهای اهواز، بندر امام و چمران و نیز نوسازی و مقاوم سازی واحدهای مسکونی شهری بندر امام خمینی استان خوزستان موافقت کردند. در جلسه هئیت دولت مبلغ سه هزار میلیارد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000