وکیل مدافع: احمدرضا جلالی همچنان در زندان اوین است

سیاسی/ قضایی 6002b37296ec8_2021-01-16_13-05 وکیل مدافع احمدرضا جلالی آخرین وضعیت پرونده موکل خویش را تشریح کرد.

هلاله موسویان در خصوص آخرین وضعیت موکل خود، اظهار کرد: موکلم همچنان در قرنطینه بند ۲۰۹ زندان اوین است و شرایط تغییر نکرده است. متأسفانه فعلا اجازه ملاقات و تماس تلفنی با آقای جلالی را نداریم.

وی با بیان اینکه حکم موکل قطعی شده اما اجرای حکم متوقف شده است، افزود: اوایل آذر ماه بود که موکل به قرنطینه بند ۲۰۹ اوین منتقل شد و از آن روز پیگیری‌های متعددی انجام دادیم و مطمئناً آن پیگیری‌ها مؤثر بوده که اجرای حکم متوقف شده است.

موسویان اضافه کرد: با توجه به اینکه موکلم تابعیت کشور سوئد را نیز دارد، باید منتظر باشیم تا نتیجه مذاکرات دیپلماتیک ایران و کشور متبوع موکل مشخص شود.

احمدرضا جلالی که تابعیت سوئد را نیز دارد، در سال ۹۵ بازداشت و به اتهام جاسوسی و همکاری با دول متخاصم محاکمه و به اعدام محکوم شده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

آتش‌بیار معرکه توهم جنگ آمریکا و ایران کیست؟

ش ژانویه 16 , 2021
سیاسی/ بین الملل مک کنزی، مردی که توهم جنگ میان آمریکا و ایران را در روزهای اخیر به وجود آورد. گرث پورتر نوشت: سازندگان تهدیدهای جعلی علیه ایران در سالهای 2018-19 نتانیاهو،بولتون و پمپئو بودند.اما از آن زمان به بعد ژنرال مک کنزی فرمانده سنتکام به دنبال دستیابی به ثروت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000