رویکرد بایدن در مقابل ترکیه سخت‌تر خواهد بود

سیاسی/ بین الملل 5ffd9bf2125cd_5ffd9bf2125cf سفیر آمریکا در اسرائیل پیش بینی کرد که رویکرد دولت جدید آمریکا در قبال ترکیه سخت‌تر باشد.

به گزارش روزنامه هاآرتص، «دیوید فردمن» گفت: «من تردیدی ندارم که دولت جدید آمریکا با اسرائیل دوست خواهد بود.»

وی گفت: «انتظار می رود که دولت ‌جو بایدن‌، رئیس‌جمهوری جدید آمریکا با ‌رجب طیب اردوغان‌ سخت‌تر برخورد خواهد کرد.»

فردمن افزود: «به رسمیت شناختن قدس به پایتختی اسرائیل از سوی آمریکا زمینه برای برای توافق‌های عادی‌سازی بین رژیم صهیونیستی و کشورهای عربی فراهم کرد.»

وی در مرسم خداحافظی از سمتش به عنوان سفیر آمریکا در سرزمین‌های اشغالی گفت: «از جمله دستاوردهای دولت آمریکا در چهار سال اخیر به رسمیت شناختن قدس به پایتختی اسرائیل بوده است.»

فردمن مدعی شد: این موضوع جایگاه «دونالد ترامپ»، رئیس جمهوری آمریکا را در برابر ایران و کره شمالی و همه جهان تقویت کرد، زیرا ما موضعی را اتخاذ کردیم که نشان می دهد واشنگتن از دوستانش حمایت می کند و از دشمنانش هراسی ندارد.

وی درباره سیاست دولت جدید آمریکا در قبال اسرائیل گفت: دولت بایدن می خواهد به توافق هسته ای بازگردد. این قطعا اشتباه بزرگی است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

نیکول کیدمن جای کیت بلانشت را گرفت

س ژانویه 12 , 2021
نیکول کیدمن برای بازی در نقش لوسیل بال در فیلم زندگینامه‌ای از این کمدین مشهور در کنار خاویر باردم در نقش همسرش جلوی دوربین می‌رود. نیکول کیدمن و خاویر باردم بازیگران جدیدی هستند که به فیلم زندگینامه‌ای «خانواده ریکاردو بودن» برای آمازون پیوستند. این فیلم که به کارگردانی آرون سورکین […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000