نیکول کیدمن جای کیت بلانشت را گرفت

5ffda70a9a242_5ffda70a9a243 نیکول کیدمن برای بازی در نقش لوسیل بال در فیلم زندگینامه‌ای از این کمدین مشهور در کنار خاویر باردم در نقش همسرش جلوی دوربین می‌رود.

نیکول کیدمن و خاویر باردم بازیگران جدیدی هستند که به فیلم زندگینامه‌ای «خانواده ریکاردو بودن» برای آمازون پیوستند.

این فیلم که به کارگردانی آرون سورکین ساخته می‌شود پیشتر قرار بود با بازی کیت بلانشت در نقش «لوسیل بال» بازیگر و تهیه‌کننده آمریکایی ساخته شود. حالا از ورود خاویر باردم به این پروه نیز خبر داده شد که قرار است در نقش «دیسی آرناز» بازی کند.

آرون سورکین فیلمنامه این فیلم را خودش نوشته و در آن داستان زندگی لوسیل بال را در طول یک هفته از تولید سریال «لوسی را دوست دارم» روایت می‌کند. در این دوره لوسی و دیسی با بحرانی روبه‌رو شده‌اند که می‌تواند هم کار مشترکشان را به خطر بیندازد و هم ازدواج‌شان را نابود کند. این سریال در سال‌های ۱۹۵۱ تا ۱۹۵۷ از شبکه‌ی CBS پخش می‌شد.

سورکین که از فیلمنامه‌نویسان نامدار هالیوودی است و نویسنده فیلمنامه «شبکه اجتماعی» و «مانیبال» بوده، به تازگی کارگردانی «دادگاه شیکاگو ۷» را انجام داده و قبل از آن روی صندلی کارگردانی «بازی مالی» نشسته بود.

کیدمن به تازگی بازیگر سریال «ناتوانی» برای شبکه HBO بود و در فیلم «جشن آخر سال تحصیلی» جلوی دوربین رفت.

باردم نیز به تازگی در «راه‌های نرفته» دیده شده و قرار است با «تل‌ماسه» در آینده نزدیک دیده شود.وی همچنین بازیگر نقش پاشده تریتون در بازسازی لایو-اکشن «پری دریایی کوچولو» برای دیزنی است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

خبر مهم برای متقاضیان مسکن ملی

س ژانویه 12 , 2021
معاون ساختمان و مسکن وزارت راه و شهرسازی از ثبت‌نام ۱۱۵ هزار نفر در مرحله سوم طرح مسکن ملی خبر داد و گفت: ثبت‌نام در ۲۲ استان کشور تا ۲۵ دی‌ماه ادامه دارد. محمود محمودزاده درباره تازه‌ترین وضعیت ثبت‌نام مرحله سوم طرح مسکن ملی افزود: تاکنون ۱۱۵ هزار نفر در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000