زیباترین معماری‌ها با رنگ سال ۲۰۲۱/ عکس‌ها

5ff57025c2543_5ff57025c2545 دو رنگ زرد و گرم و خاکستری به‌عنوان رنگ‌های سال جدید میلادی انتخاب شده‌اند و این ترکیب و این پالت رنگی در معماری ایجادکننده فضاهای زیبا و باشکوه خواهد بود.

پنتون با انتخاب دو رنگ برای دومین بار در 22 سال گذشته، رنگ زرد و خاکستری را به عنوان دو رنگ مستقل، اما مکمل توصیف کرد که نمایانگر موضوع وحدت و حمایت متقابل است.

در حالی که PANTONE 13-0647 Illuminating روشن و سرزنده است، PANTONE 17-5104 Ultimate Grey محکم و قابل اعتماد است، انتخاب این دو در کنار هم نشان‌دهنده خوش‌بینی و قدرت پس از یک سال خیلی دشوار در جهان است.
در معماری، این پالت رنگی ترکیبی از بازی و شکوه در فضاهای اجتماعی، فضاهای خانگی، فضاهای مراقبتی و موارد دیگر برای برقراری مضامین مشابه انعطاف پذیری و مفاهیم مثبت استفاده شده است.
2
3
4
5
6
7
8
9
14

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

همایون شجریان با «جان پدر کجاستی» میان افغان‌ها هم محبوب شد/ سووشون، مرگ سیاوش و یادی از قربانیان دانشگاه کابل

چ ژانویه 6 , 2021
انتشار قطعه سوزناک "سووشون" همایون شجریان با استقبال ایرانی‌ها و افغانستانی‌ها روبه‌رو شد. "خدا رو شکر که هنوز تو رو داریم" این یک نمونه از ده‌ها هزار نظری بود که پای پست آخر همایون شجریان گذاشته شده بود. پستی که در آن شاید برای اولین‌بار همایون یک قطعه کامل هفت‌دقیقه‌ای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000