اگر به پالرمو و CFT بپیوندیم مبادلات تجاری متوقف می‌شود

سیاسی/ سیاست داخلی 5ff2a3020211b_5ff2a3020211f عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: ما سالانه ۴۰ میلیارد دلار واردات و ۴۰ میلیارد دلار صادرات داریم. این موارد چطور انجام شده است؟ این مبادلات رسمی نیست.

به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبائی اولین جلسه از سلسله جلسات «استدلالِ مصلحت»، با حضور حجت‌الاسلام مصباحی‌مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد.

مصباحی‌مقدم در این جلسه گفت: می‌گویند کسانی که خودشان دچار پولشویی هستند، نمی‌خواهند مبارزه با پولشویی دنبال بشود و از این جهت دو کنوانسیون پالرمو و CFT تصویب نشده است. در صورتی که قانون مبارزه با پولشویی در سال ۸۶ تصویب شده و دارد اجرایی می‌شود.

وی اظهار داشت: ما سالانه ۴۰ میلیارد دلار واردات و ۴۰ میلیارد دلار صادرات داریم. این موارد چطور انجام شده است؟ این موارد رسمی نیست. اما اگر به این دو کنوانسیون ملحق می‌شدیم دیگر هیچ کاری نمی‌توانستیم انجام دهیم و حتی این مبادلات هم انجام نمی‌شد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

افزایش ۷ درصدی ماموریت های اورژانس تهران در روزهای آلودگی هوا

د ژانویه 4 , 2021
‌رئیس اورژانس تهران گفت: در ۵ روز گذشته بین ۵ تا ۷ درصد مأموریت‌های اورژانس تهران در ارتباط با بیماران قلبی و تنفسی افزایش داشته همچنین تماس با اورژانس در این ۵ روز ۱۰ درصد افزایش داشت پیمان صابریان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در ۵ روز گذشته […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000