روزنامه دولت احتمال تهدید ایران از سوی عراق را مطرح کرد/ ایران باید با جدیت پاسخ دهد

روزنامه دولت احتمال تهدید ایران از سوی عراق را مطرح کرد/ ایران باید با جدیت پاسخ دهد

روزنامه ایران نوشت:مقامات اقلیم کردستان دستور کار خود را از بغداد نمی‌گیرند، بلکه از کاخ سفید می‌گیرند. پس مقامات اقلیم کردستان ارزشی برای آرا، نظرات و چراغ سبز دولت بغداد قائل نیستند، چرا که اینجا مهره و بازیگران تعیین‌کننده موساد،سی آی ای و پنتاگون هستند.

عراق یکی از مهم‌ترین همسایگان جمهوری اسلامی ایران است، لذا هرگونه تهدید و نفوذی از خاک عراق علیه جمهوری اسلامی ایران باید با دقت و جدیت لازم پاسخ داده شود. با این حال در یک سناریوی واقع بینانه و نه در یک نگاه ایده‌آلیستی و غیرواقعی نمی‌توان عنوان کرد که یک حمله موشکی به مراکز آموزشی موساد در اربیل می‌تواند توقفی در نفوذ صهیونیست‌ها در اقلیم کردستان علیه منافع ملی و امنیت جمهوری اسلامی ایران ایجاد کند.

21302

پست بعدی

شب درخشش جین کمپیون و «قدرت سگ»

د مارس 14 , 2022
جین کمپیون با فیلم «قدرت سگ» ستاره شب اهدای جوایز بفتا بود و برنده دو جایزه بهترین فیلم و بهترین کارگردان بفتا شد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جین کمپیون با بردن جایزه بفتا نشان داد که شانس اصلی دریافت جایزه اسکار است. او پیش از این جوایز بسیاری از جمله […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000