متین ستوده بازیگر نمایش «سهم زن» شد

5ff09ef21d5dd_5ff09ef21d5df نمایش «سهم زن» با طراحی و کارگردانی محمد قنبری با بازی متین ستوده و سمیرا حسینی روی صحنه می‌رود.

محمد قنبری در تازه‌ترین اثر خود قصد دارد نمایش «سهم زن» نوشته والنتین کراسناگوروف با ترجمه ماندانا مجیدی را به صحنه ببرد. متین ستوده و سمیرا حسینی پیش از این در نمایش «دراکولای سفید» همبازی بودند.

این دومین اثر از کراسناگوروف است. «سهم زن» نمایشنامه کوتاهی است، درباره دو زن که به بیمارستان آمده‌اند. این دو زن با شوهرانشان ملاقات می‌کنند؛ آن هم خارج از زمان ملاقات و به‌صورت پنهانی.

محمد قنبری پیش از از این نمایش «خانم گلاب» به نویسندگی محبوبه نورنقدی را در سال ١٣٩٧ در سالن شماره یک پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه برده بود که نمایشی کمدی – تاریخی بود. وی مرداد ماه نیز «اتاق عروس» را در تماشاخانه مهرگان روی صحنه برد. «اتاق ورونیکا»، «جرم داریم تا جرم»، «سلام مایکل به زندان من خوش آمدی»، «هیدام» و… از دیگر آثار محمدرضا قنبری است.

سالن اجرا و دیگر عوامل نمایش به زودی اعلام خواهد شد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

مماشات با کره‌شمالی جواب نداده/ باید فشار حداکثری را امتحان کنیم

ش ژانویه 2 , 2021
سیاسی/ بین الملل وزیر خارجه آمریکا امروز در صفحه رسمی توئیتری خود نوشت : مماشات با کره شمالی جواب نداده و آمریکا باید موضوع جدیدی یعنی فشار حداکثری را امتحان کند. "مایک پمپئو" که تلاش "دونالد ترامپ" رییس جمهوری این کشور برغم چند دور مذاکرات با "کیم جونگ اون" رهبر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000