انتقال خودروهای سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس به محل شهادت‌شان/ عکس

سیاسی/ بین الملل 5fee0376e944d_2020-12-31_20-29 رسانه‌های عراقی از انتقال خودروهای شهدای مقاومت به محل شهادت آن‌ها در نزدیکی فرودگاه بغداد خبر دادند.

اولین فاز از ساخت یادمان شهدای مقاومت با انتقال خودروهای شهید «قاسم سلیمانی» و «ابو مهدی المهندس» به نزدیکی فرودگاه بغداد و محل شهادت آن‌ها آغاز شد.

منابع و رسانه‌های عراقی پنجشنبه گزارش دادند که باقیمانده این خودروها امروز به بلوار شهید ابومهدی المهندس که اخیرا به این نام تغییر یافته، منتقل شده است.

ایجاد یادمان شهدای مقاومت (قادة النصر) چند مرحه و فاز دارد که قرار است اولین فاز آن، شنبه شب در شب شهادت (۱۳ دی) با حضور شهروندان عراقی و مقامات این کشور افتتاح شود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

استندآپ‌هایم دردسرساز می‌شود

پ دسامبر 31 , 2020
گپی با مجید افشاری، مجری تلویزیون و کمدین، که این روزها با برنامه متفاوت شما و ‌آی‌فیلم، سعی در شاد کردن مردم دارد. با استندآپ کمدی‌های جذابش در برنامه خندوانه شناخته و مسیر فعالیت‌هایش از خبرنگاری در سرویس سینمایی باشگاه خبرنگاران جوان به سوی بازیگری و اجرا کشیده شد. البته […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000