ترجمه «سال‌های سگیِ» یوسا به چاپ یازدهم رسید

5fe2dae9ac2a1_5fe2dae9ac2a3 رمان «سال‌های سگی» نوشته ماریو بارگاس یوسا با ترجمه احمد گلشیری توسط انتشارات نگاه به چاپ یازدهم رسید.

رمان «سال‌های سگی» نوشته ماریو بارگاس یوسا با ترجمه احمد گلشیری به‌تازگی توسط انتشارات نگاه به چاپ یازدهم رسیده است. چاپ اول این‌ترجمه سال ۸۳ منتشر شد و سال ۹۵ به چاپ‌های هفتم و هشتم رسید. سال گذشته هم نسخه‌های چاپ دهم آن به بازار آمدند.

ماریو بارگاس یوسا نویسنده پرویی، متولد سال ۱۹۳۶ است که سال ۲۰۱۰ برنده جایزه نوبل ادبیات شد. «سال‌های سگی» اولین رمان اوست که سال ۱۹۶۳ چاپ شد و از مهم‌ترین آثار ادبیات معاصر آمریکای جنوبی محسوب می‌شود.

داستان «سال‌های سگی» در یک مدرسه نظامی با نام لئونسیو پرادو جریان دارد که یوسا خود، زمانی دانشجوی آن بوده است. تحقیر نظامیان و تصویر تحقیرآمیز این‌قشر از جامعه از جمله مؤلفه‌های این‌کتاب یوسا هستند.

زندگی خشک و مقرراتی پسرهای جوانی که در مدرسه نظامی زندگی می‌کنند، از دیگر مسائلی است که یوسا در این‌کتاب به آن‌ها پرداخته است. این‌میان و بین گفتن از زندگی دانشجوهای مدرسه نظامی، از زندگی و گذشته دیگران هم صحبت‌هایی می‌شود…

چاپ یازدهم این‌کتاب با ۵۵۹ صفحه و قیمت ۸۵ هزار تومان عرضه شده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های امروز چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۹

چ دسامبر 23 , 2020
تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های امروز چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۹ از نظرتان می‌گذرد. badoorbin.comakhbarazad.comمنبع : خبرفوری

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000