مهلت تکمیل آورده نقدی مسکن ملی تا ۵ دی تمدید شد

5fe04f1f01eaa_5fe04f1f01eac معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: فرصت متقاضیان مسکن ملی برای تکمیل و پرداخت آورده نقدی تا ساعت ۲۴ جمعه ۵ دی تمدید شد.

محمود محمودزاده در ارتباط تصویری با بخش خبری ۲۱ شبکه یک سیما افزود: آخرین مهلت نام نویسی مسکن ملی تا ۳۰ شهریور بود که تا ساعت ۲۴ یک شنبه برای تکمیل مدارک و آورده نقدی مهلت داده شد.

وی افزود: برای آخرین بار تا ساعت ۲۴ جمعه ۵ دی دوباره فرصتی را برای کسانی که مدارک خود را تکمیل کرده‌اند اما در تأمین آورده نقدی خود دچار مشکل بودند تعیین کردیم.

محمودزاده ادامه داد: کسانی که پول واریز کردند و پیامک برای آنها نیامد مشکلی نیست و می‌توانند با مراجعه به سایت ثبت نام و ورود کد رهگیری شأن از آخرین وضعیت پرونده خود مطلع شوند.

وی افزود: پس از تعیین تکلیف متقاضیان مرحله نخست، نام نویسی جدیدی را برای مسکن ملی خواهیم داشت.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

مجوز صادرات مواد ضدعفونی کننده به امارات صادر شد

د دسامبر 21 , 2020
مدیرکل دفتر توسعه صادرات محصولات صنعتی و معدنی سازمان توسعه تجارت ایران، گفت: مجوز صادرات مواد ضدعفونی کننده با پایه غیرالکلی به امارات صادر شد. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، میر ابوطالب بدری با بیان اینکه مجوز صادرات مواد ضدعفونی کننده با پایه غیرالکلی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000