پلنگ ایرانی راهی تهران می‌شود

5fdef2cab067f_5fdef2cab0682

پلنگ به تله افتاده در شهرستان بشاگرد جهت ادامه روند درمانی بهتر به تهران منتقل می شود.

پیرو انتشار خبرهای قبلی در خصوص پلنگ آسیب دیده، ۲۹ آذرماه در ادامه اقدامات درمانی اولیه، رادیوگرافی، سرم تراپی و آنتی بیوتیک تراپی انجام شد. در عکس رادیولوژی، شکستگی انگشتان دست چپ و پارگی تاندون‌ها تأیید شد. پلنگ مذکور برای ادامه روند درمان و جراحی به تهران منتقل خواهد شد.

روز سه شنبه (۲۵ آذرماه) گزارشی مبنی بر به تله افتادن یک فرد پلنگ در شهرستان بشاگرد دریافت شد. بلافاصله تیمی متشکل از کارشناسان، دامپزشکان و محیط بانان اداره کل حفاظت محیط زیست هرمزگان و ادارات حفاظت محیط زیست شهرستانهای میناب و بشاگرد جهت پیگیری موضوع و رهاسازی پلنگ به منطقه اعزام شدند، که متأسفانه به دلیل ازدحام جمعیت افراد محلی و خطرات احتمالی فعالیت تیم بطور موقت متوقف شد.

تلاش‌ها با همکاری دامپزشکان اداره کل حفاظت محیط زیست استان فارس برای نجات پلنگ مذکور ۲۷ آذرماه ادامه یافت و پلنگ مذکور با موفقیت بیهوش شد و اقدامات لازم برای انتقال به بندرعباس و درمان انجام شد.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

بابک جهانبخش، خواننده پاپ کشوراز بیمارستان مرخص شد/ ویدئو

ی دسامبر 20 , 2020
جهانبخش یک ویدئو از لحظات عمل قلب باز خود منتشر کرده و نوشته است: قدر لحظات زندگی را بدانید… بابک جهانبخش خواننده جوان کشور که چندی پیش جراحی عمل قلب باز انجام داده بود، خوشبختانه از بیمارستان مرخص شده و با انتشار یک ویدئو از لحظات عمل قلب باز خود […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000