ترافیک عصرگاهی در شهرها دیروز از ساعت ۱۴ آغاز شد

5fdf004066080_2020-12-20_11-11

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: تغییری که روز گذشته در ترافیک شهرها داشتیم باعث شد بار ترافیکی عصرگاهی زودتر شروع شود و به جای شروع از ساعت ۱۶ به ساعت ۱۴ تغییر کند.

سرهنگ احمد شیرانی اظهار کرد: وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور عادی و بدون مشکل است اما همچنان ترافیک در ورودی شهر تهران نیمه سنگین است.

وی با اشاره به وضعیت جوی راه‌های کشور گفت: در برخی جاده‌های استان خراسان و کرمان بارش باران گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا ادامه داد: دورهمی های شب یلدا بزرگترین تهدید برای افزایش مجدد شیوع بیماری محسوب می‌شود و باعث ادامه زنجیره سرایت و گسترش بیماری می‌گردد. مطابق مصوبه ستاد ملی مقابله با ، منع تردد از ساعت ۲۰ شب روزهای شنبه و یکشنبه با جدیت و حساسیت بیشتری نسب به روزهای قبل در دستور اقرار گرفته است.

سرهنگ شیرانی گفت: در این طرح مردم همچنان رکن اساسی این طرح مهم و پیشگیرانه هستند و موفقیت و ثمربخش بودن نتایج این طرح منوط به مشارکت و همراهی مردم است.

وی ادامه داد: در صورت تردد غیر مجاز خودروهای شخصی در معابر شهری در ساعات ممنوعیت تردد تخلف‌ها توسط دوربینهای ثبت تخلف، ثبت و جریمه صادر می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: اجرای طرح محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی در راستای جلوگیری از شیوع ویروس در روز گذشته از ساعت ۲۰ با همکاری و همراهی مردم به خوبی اجرا شد و شهروندان در شهرها با برنامه ریزی سفرهای درون شهری خود به گونه‌ای عمل کردند که تا قبل از ساعت ۲۰ به منازل خود رسیده بودند.

سرهنگ شیرانی خاطرنشان کرد: تغییری که روز گذشته در ترافیک شهرها داشتیم باعث شد سفرهای برگشت و بار ترافیکی عصرگاهی زودتر شکل بگیرد و به جای شروع از حدود ساعت ۱۶ به ساعت ۱۴ تغییر کند. البته یادآور می‌شوم که امروز هم تردد خودروهای شخصی از ساعت ۲۰ شب الی ۴ بامداد ممنوع است.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

پلنگ ایرانی راهی تهران می‌شود

ی دسامبر 20 , 2020
پلنگ به تله افتاده در شهرستان بشاگرد جهت ادامه روند درمانی بهتر به تهران منتقل می شود. پیرو انتشار خبرهای قبلی در خصوص پلنگ آسیب دیده، ۲۹ آذرماه در ادامه اقدامات درمانی اولیه، رادیوگرافی، سرم تراپی و آنتی بیوتیک تراپی انجام شد. در عکس رادیولوژی، شکستگی انگشتان دست چپ و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000