با شناسایی گونه ی جهش یافته ی کرونا در انگلیس، آیا تعلیق پروازهای لندن به تهران بررسی شده است؟

5fdeeb93e8be8_2020-12-20_09-43 مقامات بهداشتی انگلیس از شناسایی ویروس جهش یافته کرونا خبر داده اند که با سرعت بالایی در حال سرایت است.

مقامات انگلیس این گونه ویروس کرونا با نام VUI-202012/01 سرعت انتقال بسیار بالایی دارد که سرعت سرایت آن حدود ۷۰ درصد بالاتر از نمونه معمول کوید ۱۹ است و مسئول افزایش بسیار سریع مبتلایان به کرونا در جنوب انگلیس و لندن می باشد، به گونه ای که میزان مبتلایان در شرق انگلیس حدود ۵۹ درصد و در لندن ۶۲ درصد افزایش داشته است.

در پی شناسایی گونه جدید ویروس در انگلیس، بوریس جانسون نخست وزیر این کشور تد ابیر سختگیرانه ی جدیدی را در مناطق شرق انگلیس و لندن اعلام کرد.

حال این پرسش از سوی برخی کارشناسان مطرح شده است که با شناسایی گونه ی جهش یافته ی کرونا ۱۹ در انگلیس و احتمال انتقال آن به تهران، شایسته است مسئولان بهداشت و درمان، اقدامات پیشگیرانه لازم را مد نظر قرار دهند و در صورت عدم امکان برای پیشگیری از انتقال ویروس جهش یافته، تعلیق پروازهای لندن به مقصد تهران را مورد بررسی فوری قرار دهند، تا نظیر پروازهای چین به ایران در دی ماه سال گذشته موجب احتمال ورود موج جدیدی از ویروس به ایران نباشد.

یادآور می شود امروز در خبرها اعلام شد که با شناسایی گونه جدید ویروس کرونا در انگلیس، مقامات هلند پروازها از انگلیس به مقصد این کشور را ممنوع کردند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

 سردار سلیمانی مانع نسل‌کشی کردها به دست داعش شد

ی دسامبر 20 , 2020
سیاسی/ بین الملل نماینده اقلیم کردستان عراق در ایران گفت: واقعیت این است که اقلیم کردستان از چندین کشور دیگر هم کمک خواسته بود اما اولین کشوری که به یاری اربیل شتافت، جمهوری اسلامی ایران و شخص حاج قاسم سلیمانی بود. ناظم دباغ گفت که نخستین کمک به اقلیم کردستان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000