پاسخ عراقچی به برخی «قصه‌پردازی‌ها» درباره «ملاقات‌های خیالی»

سیاسی/ سیاست خارجی 5fd8eea3a50a3_5fd8eea3a50a6 معاون سیاسی وزیر امورخارجه ایران روایتی از سفر اخیر خود به عمان منتشر کرد.

سیدعباس عراقچی نوشت: «پس از سفر دو روزه به کابل، روز دوشنبه ۲۴ آذر به منظور برگزاری هفتمین اجلاس کمیته مشورت‌های راهبردی جمهوری اسلامی ایران و سلطنت عمان یک سفر چهار ساعته به عمان داشتم.

ساعت ۸ صبح وارد شدم، ۹ صبح ملاقات با آقای بدر البوسعیدی وزیر امور خارجه عمان، ساعت ۱۰ شروع کمیته مشورت های راهبردی تا ساعت ۱۲:۳۰ و امضای یادداشت تفاهم، و ساعت ۱۳ پرواز با هواپیمایی تابان ایر به سمت شیراز و سپس تهران.

سفری فشرده و بسیار مفید. در میان کشورهای حوزه خلیج فارس روابط ایران با عمان همواره از ویژگی و اهمیت خاصی برخوردار بوده است.

ضمنا، قصه پردازانی که از ملاقات‌های خیالی صحبت می کنند ظاهرا درک درستی از شرایط کنونی ندارند.»

امروز برخی از سایت‌ها و شبکه‌های تلگرامی مدعی شده بودند که یکی از اهداف سفر عراقچی به عمان دیدار با یکی از نمایندگان بایدن رییس جمهور منتخب آمریکا در این کشور عربی بوده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

آیا سرباز بابلی بجز بخشش می توانسته کار دیگری انجام دهد؟

س دسامبر 15 , 2020
سیاسی/ قضایی دلاوری، مجری تلویزیون پرسید: آیا بازپرسی که زیر دست خود را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد سلامت کافی برای این منصب دارد و افراد بازپرسی شده از سوی وی چگونه بوده‌اند؟badoorbin.comakhbarazad.comمنبع : خبرفوری

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000