«شنیده» تسنیم: رستم قاسمی استعفا داد

«شنیده» تسنیم: رستم قاسمی استعفا داد

تسنیم نوشت:شنیده‌ها از دولت حاکی از آن است که رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی از سمت خود استعفا داده است.

شنیده‌ها از دولت حاکی از آن است که رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی از سمت خود استعفا داده و نامه استعفای خود را نیز تقدیم رئیس‌جمهوری کرده است.

این در حالی است که هنوز منابع رسمی این خبر را تایید نکرده‌اند.

چندی قبل انتشار عکس‌های خصوصی منتسب به رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در شبکه‌های اجتماعی حاشیه ساز شد. همان زمان علی جعفری، مشاور و رئیس دفتر رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی به تصاویر جنجالی منتسب به رستم قاسمی در فضای مجازی واکنش نشان داد و در صفحه توییتری خود نوشت: «صرف‌نظر از اصالت عکس‌ها، انتشار عکسهای خصوصی یک زن و شوهر با کدام مکتب اخلاقی سازگار است؟ برای اغراض سیاسی، شرافت و انسانیت را لجن‌ مال نکنیم.»

بعد از آن نیز،‌ رستم قاسمی خود در پاسخ به سوالی درباره حاشیه جدید ایجاد شده و اینکه آیا قصد پیگیری دارد یا خیر گفت: خود خداوند باید جوابگو باشد.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

پست بعدی

کارگردان متجاوز چند میلیون دلار باید پرداخت کند

ی نوامبر 13 , 2022
ایسنا نوشت: «پل هگیس» فیلمساز برنده اسکار، پس از متهم شدن در پرونده مدنی تجاوز به یک روزنامه‌نگار به نام «هالی برست» به پرداخت حداقل ۷.۵ میلیون دلار غرامت محکوم شد. «هالی برست» ادعا کرده بود که «پل هاگیس» پس از نمایش یک فیلم در ژانویه ۲۰۱۳ در خانه‌اش در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000