سخنگوی اردوغان کرونا گرفت

سیاسی/ بین الملل 5f9db19e8bd14_5f9db19e8bd17 سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه در حساب کاربری خود در توئیتر از ابتلای خود به کرونا خبر داد.

ابراهیم کالین در توئیتر از ابتلای خود به کرونا خبر داد.

به گفته فخرالدین کوجا وزیر بهداشت ترکیه، همه گیری کووید-19 در ترکیه در موج دوم به اوج خود رسیده است.

سخنگوی اردوغان در توئیتر نوشت: «من در مرحله پایانی درمان این بیماری قرار دارم. علایم این بیماری در من سبک است. حالم خوب است. از تمام افرادی که با من تماس گرفتند و جویای حال من شدند و برایم دعا کردند، سپاسگزارم.»

تعداد موارد شناسایی شده ابتلا به ویروس کرونا در ترکیه روز قبل 2322 مورد اعلام شد که بالاترین رقم از پایان آوریل در این کشور است.

مدتی قبل نیز، وزیر کشور ترکیه در حساب توئیتری خود نوشت:«روز 26 اکتبر حال اعضای خانواده من بد شد، آزمایش ویروس کرونا همسر، دخترم و من مثبت اعلام شد. ما در خانه تحت درمان قرار گرفتیم، دیروز به توصیه پزشکان در بیمارستان بستری شدیم. الان کمی بهتر شده‌ایم.»

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

بایدن: وقت بازگشت ترامپ به خانه است

ش اکتبر 31 , 2020
سیاسی/ بین الملل نامزد حزب دموکرات در ریاست جمهوری آمریکا گفت: وقت آن است که ترامپ کوله‌پشتی‌اش را بردارد و به خانه‌ برود. جو بایدن ظهر شنبه در سخنرانی انتخاباتی خود که در معیت باراک اوباما در میشیگان انجام شد، افزود: در سه روز، ما می‌توانیم به این دوره ریاست […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000