دریادار خانزادی: انبوهی از توانایی‌های صنعتی، علمی و فناورانه را برای تولید تسلیحات دفاعی در اختیار داریم

سیاسی/ دفاعی 601c256051017_601c25605101b فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز با اتکا به جوانان این مملکت انبوه و انباشتی از توانایی‌های صنعتی، علمی و فناورانه را برای تولید تسلیحات دفاعی در اختیار داریم.

امیردریادار حسین خانزادی با اشاره به پیشرفت چشمگیر تسلیحات و تجهیزات دفاعی نیروهای مسلح پس از انقلاب با تکیه بر توان داخلی اظهار داشت: آنچه در این سال‌ها در مجموعه نیروهای مسلح شاهد بودیم حرکت گام به گام و پیشرونده در کنار انقلاب و در بستر انقلاب بوده است.

وی افزود: ظرفیت‌های دفاعی و امنیتی بومی به شکل توانمندی با اتکا به جوانان این مملکت و ظرفیت‌های فناورانه‌ای که در ایران اسلامی در این سال‌ها شکل گرفته تولید شده است.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز انبوه و انباشتی از توانایی‌های صنعتی، علمی و فناورانه را برای تولید تسلیحات دفاعی در اختیار داریم.

وی تصریح کرد: شاهدیم یکی پس از دیگری در این سال‌ها تولید فناوری‌های دفاعی پیچیده دریایی شکل گرفته و ناوها و زیردریایی‌های مختلف به نیروی دریایی ملحق شده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

تنش در کنگره بر سر اخراج حامی سرسخت ترامپ

پ فوریه 4 , 2021
سیاسی/ بین الملل دموکرات ها در یک اقدام و با ارائه طرحی خواستار عزل مارجوری تیلور گرین از عضویت در کمیته آموزش مجلس نمایندگان شده اند. این اقدام قاطعانه در پی اظهارات این نماینده زن کنگره است که باعث واکنش تند دموکرات ها و دو دستگی بین جمهوری خواهان شده […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000