آجیل‌ های متنوع و تخفیف‌ های هیجان ‌انگیز یلدای بارجیل

5fd8d0190d105_2020-12-15_18-32 در یکی از دوست ‌داشتنی ‌ترین سنت ‌های ایرانی، یلدا طولانی‌ترین شب سال، خانواده‌ ها در خانه مادر بزرگ دور هم جمع می ‌شوند تا از گرمای زندگی و موهبت‌ های طبیعت سپاس‌گزاری کنند.

در این شب، سفره‌ای بزرگ پهن می‌شود و خانواده‌ ها دورتادور آن می‌ نشینند و در حالی که دانه ‌های قرمز انار را در دهان می‌گذارند از خاطرات خود داستان ‌هایی جالب نقل می‌کنند. سپس مادربزرگ آجیل مشکل گشا را از جیبش در می ‌آورد و به تک تک اعضای خانواده می‌دهد تا آرزوهای ‌شان برآورده شوند.

فروشگاه اینترنتی آجیل و خشکبار بارجیل با شعار «باهم ولی دور از هم!» اقدام به برگزاری جشنواره فروش ویژۀ یلدا کرده است. هدف بارجیل فراهم کردن شرایط ایده‌آل جهت برگزاری دورهمی شب یلدا و تحقق آرزوی مردم برای کاهش شیوع ویروس کرونا (کووید-۱۹) است. به همین دلیل، بارجیل شرایط فروش اینترنتی خود را در راستای تخفیف ‌ها و دیگر پیشنهادهای جذاب ارائه می‌دهد تا به‌همراه کاربران ایرانی به پیشواز بلندترین شب سال برود.

برای استفاده از تخفیف ‌های هیجان انگیز آجیل و خشکبار بارجیل کلیک کنید!

حراج شب یلدای ۹۹ در بارجیل با مجموعه ‌ای از محصولات متنوع برگزار می‌شود. یلدای به یادماندنی امسال شامل تنوع گسترده آجیل‌ ها یا پک ‌های شیک، تخفیف‌ها تا ۴۰ درصد، جایزه‌ های جذاب، ارسال رایگان و ارسال فوری در تهران است. کاربران می‌توانند در هر ساعت از شبانه ‌روز، محصولات ویژه این حراج که با علامت مخصوص یلدا مشخص شده‌اند را خریداری کنند.

با هر خرید یک کد تخفیف بیست درصدی بدون سقف خرید با اعتبار یک ماهه (تا پایان دی ماه) به مشتری داده می ‌شود. پس برای بهره‌مندی از تخفیف ‌ها و جوایز هیجان ‌انگیز یلدای ۹۹ بارجیل، سفارش‌ های خود را نهایی کنید.

یکی از مهم‌ترین ویژگی ‌های خرید آنلاین از بارجیل، کیفیت بالای خدمات این فروشگاه اینترنتی است. آجیل‌ های اعلای بارجیل کاملاً تازه، دانه درشت و دست‌ چین شده هستند و ماندگاری بالایی دارند. طعم خوشمزه و کیفیت بسیار بالای محصولات بارجیل، حداکثر رضایت مشتری را به‌همراه خواهد داشت و لذت دورهمی در طولانی‌ترین شب سال را به یک خاطره فراموشی ناشدنی تبدیل می‌کند.

در محصولات ویژه شب چله، پکیج ‌های تخفیفی بسیاری نیز در نظر گرفته شده‌اند. این پکیج‌ ها با نام‌های پک یلدای دوستانه، پک یلدای خودمونی، پک یلدای نوستالژیک، پک یلدای عاشقانه و پک یلدای من ارائه می ‌شوند. برای مثال، پک یلدای عاشقانه شامل قوطی ۲۵۰ گرمی آجیل شیرین مغز، قوطی ۵۰۰ گرمی آجیل یلدا، پاکت ۲۵۰ گرمی آجیل میوه خشک، پاکت ۲۵۰ گرمی برگه هلو مشتی و قوطی ۲۵۰ گرمی دراژه مغز زرشک است. در کنار کیفیت بالا و ارائه تخفیف ویژه، مهم‌ترین ویژگی این پکیج‎ها بسته ‌بندی فوق‌العاده شیک آن ‌ها است.

ارسال رایگان به سراسر ایران
تمامی سفارشها از سرتاسر ایران عزیز به صورت رایگان تحویل مشتری داده می ‌شوند. شرایط ارسال فوری مخصوص شهروندان تهرانی است. سفارش‌های تهران که در ساعات اداری ثبت شده باشند، در روز کاری آینده ارسال خواهند شد. همچنین، برای حفظ سلامت محیط زیست، محصولات بارجیل در بسته‌بندی‌ های سبز (قابل بازیافت) که ظاهری بسیار شیک و جذاب دارند، ارسال می‌شوند.

فروشگاه بارجیل به عنوان یکی از بهترین فروشگاه ‌های عرضه آجیل و خشکبار، شرایطی را برای همۀ ایرانیان فراهم کرده تا یک تجربه بسیار خوب را از خرید آنلاین کسب کنند.

بارجیل فضایی را در بستر اینترنت فراهم کرده است. شما از سرتاسر کشور می‌ توانید با کنار گذاشتن محدودیت ‌های مکانی و مشکلات مربوط به ویروس کرونا، شب یلدا را به مانند سال‌ های قبل جشن بگیرند. بارجیل معتقد است می‌توان با خرید آنلاین و عدم حضور فیزیکی، به کنترل بحران کرونا و کاهش شیوع این بیماری مرگ‌بار کمک شایانی کرد.

در حراج اینترنتی یلدای ۹۹ بارجیل، کاربران ایرانی می ‌توانند یکی از به یادماندنی‌ ترین شب ‌های خود را سپری کنند. قرار دادن آجیل‌های بارجیل در سفره یلدا می‌تواند به معنای این باشد که همۀ کسانی که در این شب دور هم گرده آمده‌اند، مطمئناً تا انتهای شب بیدار خواهند ماند. با خوردن پسته، بادام، گردو، فندق، کشمش، تخمه کدو و سایر آجیل‌ها و میوه‌های خشک، بارجیل یلدایی به یادماندنی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

رسانه‌های اسرائیل: حزب‌الله توان شلیک ۴۰۰۰ موشک در روز علیه ما دارد

س دسامبر 15 , 2020
سیاسی/ بین الملل روزنامه اسرائیلی «جروزالم پست» روز سه‌شنبه به نقل از یک کارشناس نظامی به توان بالای نظامی حزب‌الله لبنان در هر جنگ آتی اشاره کرد و نوشت که این حزب می‌تواند روزانه ۴۰۰۰ هزار موشک به سوی اراضی اشغالی شلیک کند. این روزنامه در گزارشی به قدرت نظامی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000