جمهوری تونس می تواند دروازه ورود ایران به کشورهای آفریقایی، شمال آفریقا و اروپا باشد

سیاسی/ دولت 5fd893b85a47a_5fd893b85a47c رئیس جمهور با قدردانی از مواضع خوب جمهوری تونس در حمایت از جمهوری اسلامی ایران در مجامع بین المللی بویژه در برخورد با تحریم های دولت آمریکا علیه کشورمان ابراز امیدواری کرد روابط دو کشور در همه زمینه توسعه و تعمیق یابد.

حجت‌الاسلام حسن روحانی روز سه شنبه هنگام دریافت استوارنامه «سمیر المنصور» سفیر جدید تونس با اشاره به اینکه جمهوری تونس به عنوان کشوری مسلمان، برادر، دوست و مهم در شمال آفریقا می تواند دروازه ورود جمهوری اسلامی ایران به کشورهای آفریقایی، شمال آفریقا و اروپا باشد، تاکید کرد: روابط تهران- تونس پس از انقلاب در این کشور خوب و روبه توسعه بوده است و احساس قرابت و نزدیکی بین دو کشور بوجود آمده است.

«سمیر المنصور» سفیر جدید تونس نیز در این دیدار، تاکید کرد: جمهوری تونس اراده ای عمیق و توجه ویژه برای توسعه روابط همه جانبه با کشور دوست، برادر و مسلمان ایران دارد و تونس می تواند به عنوان سکویی برای روابط ایران با اروپا و افریقا شود.

وی با اشاره به روابط و پیوندهای تاریخی بین دو ملت، تصریح کرد: مردم تونس علاقه ای ویژه به ایران دارند و آمادگی داریم روابط دو جانبه در همه سطوح تعمیق یابد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

تصمیم گیری درباره دستمزد کارگران در انتهای سال

س دسامبر 15 , 2020
وزیر کار گفت با توجه به آنکه شاخص کالا و خدمات در انتهای سال واقعی تر می شود جلسات دستمزد را در روزهای پایانی سال برگزار می کنیم. محمد شریعتمداری در حاشیه امضای تفاهم نامه احداث نیروگاه سیکل ترکیبی اندیمشک درباره لزوم برگزاری جلسات دستمزد و نامه نمایندگان کارگری برای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000