بهترین واکنش به ترور شهید فخری‌زاده چیست؟ / مخاطبان خبرفوری انتقام می‌خواهند

سیاسی/ دفاعی 5fc3bd5196dac_2020-11-29_18-55 نظرسنجی خبرفوری نشان می‌دهد بیش از نیمی از مخاطبان خبرفوری، "اقدام متقابل" را گزینه مناسب برای واکنش به ترور شهید فخری‌زاده می‌دانند.

کانال خبر فوری در یک نظرسنجی از مخاطبان خود خواست درباره بهترین واکنش تهران به این ترور نظر بدهند.

با توجه به احتمال نقش بازرسان آژانس انرژی اتمی در افشای هویت دانشمندان هسته‌ای، یک گزینه به قطع ارتباط با آژانس مربوط می‌شد. گزینه‌ای که امروز در مجلس هم هواداران زیادی داشت.

گزینه بعدی پیگیری‌های حقوقی در محافل بین‌المللی بود. گزینه‌ای که روز گذشته وزارت خارجه در دستورکار قرار داد.

گزینه سوم اما اقدام متقابل یا به زبان ساده‌تر، انتقام بود که نظر مثبت ۵۸درصد از ۵۴هزار رکت‌کننده در این نظرسنجی را به خود اختصاص داد.

گزینه‌های پیگیری حقوقی و قطع ارتباط با آژانس هم با ۲۳ و ۱۹درصد در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

نظر شما درباره واکنش ایران به ترور دانشمند هسته‌ای چیست؟ گزارش خبرفوری درباره گزینه‌های انتقام را بخوانید و شما هم در این باره نظر بدهید.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

جزئیاتی جدید از شیوه عملیات ترور شهید فخری‌زاده

ی نوامبر 29 , 2020
سیاسی/ دفاعی جزئیاتی جدید از عملیات تروریستی ترور ناجوانمردانه شهید فخری زاده فاش شد. بر اساس بررسی‌ها، هیچ عامل انسانی در محل ترور حضور نداشته و تیراندازی‌ها تنها توسط سلاح خودکار انجام شده است. ماشین ضدگلوله حامل شهید محسن فخری زاده و همسر وی، صبح جمعه به همراه ۳ ماشین […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000