معاون پارلمانی رییسی : مجلس شاکله لایحه بودجه ۱۴۰۱ را حفظ کند

 معاون پارلمانی رییسی : مجلس شاکله لایحه بودجه ۱۴۰۱ را حفظ کند

ایرنا نوشت: معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: درخواست دولت از مجلس شورای اسلامی حفظ شاکله لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ برای ریل‌گذاری جدید اقتصاد کشور است.

سید محمد حسینی شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در زواره اردستان افزود: لایحه بودجه مهمترین سند مالی دولت بشمار می آید که هم اکنون در مجلس در دست بررسی بوده و طبیعی است که با نظرات کارشناسی نمایندگان تغییراتی در آن بوجود آید ولی دولت خواستار حفظ شاکله لایحه توسط مجلس شورای اسلامی است.
وی تصریح کرد: منابع درآمدی، مصرف و هزینه ها باید به گونه ای باشد که توازن برقرار شود و اگر ما بدون منابع، مصرف های جدیدی را تعریف کنیم در واقع کسری بودجه و تورم ایجاد خواهد شد که نمایندگان مجلس باید آن را مد نظر داشته باشند.

نامه رئیسی به قالیباف + متن نامه

بیشتر بخوانید:

معاون پارلمانی رییس جمهور درباره پرداخت حقوق خاطرنشان کرد: رییس جمهور بارها اعلام کرد که ما در کشور یک نظام پرداخت عادلانه نداریم ، در دوران گذشته این‌ موضوع به وجود آمده و نهادها و دستگاه های گوناگون خود را استثنا کرده است و یک نظام و انسجام خوبی از قبل وجود ندارد.
حسینی گفت: سازمان اداری و استخدامی کشور مسوول شده است در رابطه با نیروهای رسمی، پیمانی، شرکتی، کارمعین، ساعتی و هر نوع دیگر یک تصمیم قاطع بگیرد تا عدالت پرداخت حاکم شود.
وی افزود: امیدواریم شرایط طوری پیش برود که‌ نحوه پرداخت عادلانه و وضع بهتر شود و مجلس انقلابی هم همراه این تصمیم است.

۲۱۲۳۱

پست بعدی

وزیر اطلاعات: اولویت مسوولان باید رسیدگی مسائل اقتصادی و اجتماعی مردم باشد

ج فوریه 4 , 2022
وزیر اطلاعات، انقلاب اسلامی را مایه دلگرمی مظلومان عالم و خشم ابرقدرت‌های دنیا دانست . به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان‌وبلوچستان،حجت‌االسلام و المسلمین سید اسماعیل خطیب در دیدار با امام جمعه زاهدان اظهارداشت: با وجود تلاش‌های […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000