مستند ایرانی در فهرست برترین‌های منتقد آمریکایی

5fbf7456e511f_5fbf7456e5121 جاناتان رزنبام منتقد معروف آمریکایی، مستند «زن به روایت مرد» ساخته سعید نوری را در فهرست ۱۰ فیلم برتر سال ۲۰۲۰ میلادی قرار داد.

جاناتان رزنبام منتقد سرشناس آمریکایی در فهرست ۱۰ فیلم برتر انتخابی خود که به مجله سینمایی «سایت اند ساوند» معرفی کرده، مستند ایرانی «زن به روایت مرد» به کارگردانی سعید نوری را نیز قرار داد.

اولین نمایش جهانی این مستند که به چرخه زندگی زن در خانواده، در تاریخ سینمای ایران می پردازد در جشنواره فیلم رتردام امسال رقم خورد.

«زن به روایت مرد» مستندی پژوهشی است که با استفاده از صحنه های بیش از صد و بیست فیلم ساخته شده که توسط فیلمسازان مرد کارگردانی و فیلمبرداری شده است ، موقعیت خانوادگی و اجتماعی زنان ایرانی را از سال ۱۹۳۲ تا انقلاب ۱۹۷۹ به تصویر می‌کشد.

نشریه معتبر سینمایی «سایت اند ساوند» سالانه‌ با نظرسنجی از منتقدان سینمایی فهرست ۱۰ فیلم برتر سال را منتشر می‌کند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

توزیع مرغ گرم در بازار با قیمت ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان

پ نوامبر 26 , 2020
معاون وزارت جهاد کشاورزی گفت: شرکت پشتیبانی امور دام کشور از چند روز گذشته روزانه نزدیک به ۳۰۰ تن مرغ گرم را با قیمت کیلویی ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان در بازار عرضه می‌کند که پایین‌تر از قیمت مصوب است. «امید گیلانپور» افزود: توزیع روزانه مرغ گرم در تهران انجام […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000