وضعیت برگزاری لیگ‌های ورزشی در شرایط فعلی

5fb9f7c0a8328_5fb9f7c0a832a

سخنگوی وزارت بهداشت درباره وضعیت برگزاری لیگ های ورزشی در وضعیت فعلی محدودیت های کرونایی توضیح داد.

دکتر سیما سادات لاریدرباره وضعیت برگزاری لیگ های ورزشی در کشور با توجه به شیوع کرونا و اعمال محدودیت های جدید، گفت: با توجه به تصمیم‌های اتخاذ شده و انجام تست کرونا از بازیکنان لیگ‌های ورزشی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، لیگ‌های ورزشی فقط در سطح ملی و لیگ برتر و فوتسال فقط در سطح ملی برگزار می‌شوند.

وی افزود: با توجه به این‌که پروتکل‌های بسیار سخت گیرانه‌ای برای برگزاری این مسابقه‌های ورزشی در نظر گرفته شده، این مسابقه‌ها برگزار می‌شوند.

لاری تاکید کرد: البته اگر تست کرونای ۲۵ درصد افراد تیم ها مثبت باشد، بازی لغو می‌شود. باید توجه کرد که در نهایت، هدف از هر نوع محدودیت، رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی و کاهش خطر شیوع ویروس کرونا است.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

سالمندان را به آغوش نکشید!

ی نوامبر 22 , 2020
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با تاکید بر اینکه از دست دادن، رو بوسی کردن و در آغوش گرفتن افراد مسن پرهیز کنید، گفت: افراد سالمند از حضور در مکان‌های شلوغ و استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی پرهیز کنند. آرزو فلاحی اظهار کرد: سالمندان جزء گروه‌های […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000