افزایش ساعات کاری مترو و اتوبوسهای پایتخت از اول آذرماه

5fb544cb878ec_2020-11-18_19-29

معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با صدور اطلاعیه ای از افزایش ساعت کاری خطوط مترو و اتوبوس تا ساعت ٢٢ از روز شنبه اول آذر ماه سال ١٣٩٩ خبر داد.

معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران طی اطلاعیه ای اعلام کرد: به رغم کاهش سفرهای خطوط مترو و اتوبوسرانی به دلیل اعمال محدودیت های جدید و تعطیلی بسیاری از فعالیت های شهری، از روز شنبه اول آذر ماه، اتمام ساعت کاری خطوط مترو و اتوبوس در شهر تهران به ساعت ٢٢ افزایش خواهد یافت.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: بنابراین به منظور سرویس دهی مناسب‌تر به‌مسافرین با رعایت فواصل اجتماعی، ساعت کار ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران ( مترو و اتوبوسرانی) براساس تصمیمات جدید در خصوص اعمال محدودیت های اعلام شده در ستاد ملی مقابله با کرونا، از اول آذرماه، ساعت ٢٢ خواهد بود.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ابتلای نزدیک به ۵۶ میلیون نفر در جهان به کرونا

چ نوامبر 18 , 2020
آمار جهانیِ مبتلایان به کووید ۱۹ تاکنون به ۵۵ میلیون و ۹۴۳ هزار و ۶۲۲ نفر رسیده و مرگ یک میلیون و ۳۴۳ هزار و ۳۸۸ نفر نیز بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده است. بنابر تازه‌ترین آمارها ۳۸ میلیون و ۹۶۳ هزار و ۷۸۶ نفر از مبتلایان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000