صعود پنج پله‌ای دانش‌آموزان ایرانی در المپیاد جهانی ریاضی

5f717c8182fff_5f717c8183003

سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان از کسب شش مدال رنگارنگ جهانی توسط تیم ملی دانش‌آموزی المپیاد علمی ریاضی جمهوری اسلامی ایران و پنج پله صعود رتبه تیمی کشور در شصت و یکمین المپیاد جهانی ریاضی ۲۰۲۰ روسیه خبر داد.

تیم دانش‌آموزی شش نفره المپیاد علمی ریاضی جمهوری اسلامی ایران که در شصت و یکمین المپیاد جهانی ریاضی ۲۰۲۰ روسیه شرکت کرده با کسب یک مدال طلا سه مدال نقره و دو مدال برنز با تصاحب جایگاه ۱۸ جهانی در میان ۱۱۰ کشور نسبت به سال گذشته پنج پله صعود کرد.

در المپیاد جهانی ۲۰۲۰ ریاضی که به میزبانی روسیه در سی و یکم شهریور و یکم مهرماه ۱۳۹۹ به‌صورت مجازی برگزار شد، تیم شش نفره ایران مدال های زیر را تصاحب کرد:

علیرضا حقی مدال طلای جهانی

کیان شمسایی مدال نقره جهانی

محمد مشتاقی­ فر مدال نقره جهانی

علی میرزایی اناری مدال نقره جهانی

سیدرضا حسینی دولت آبادی مدال برنز جهانی

متین یدالهی مدال برنز جهانی

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

حضور معلمان درمدارس اجباری است/نارساییهای شاد رفع می شود

د سپتامبر 28 , 2020
معاون حقوقی و امورمجلس وزارت آموزش وپرورش با تاکید بر اینکه حضور معلمان در مدارس اجباری است گفت: مدیران مدارس موظفند سرانه را صرفا برای رعایت بهداشت مدارس مصرف کند. قاسم احمدی لاشکی با حضور در منطقه ۱۶ آموزش وپرورش شهرتهران از دبیرستان رشد این منطقه بازدید کرد و در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000