رژیمی که خواب سقوط ایران را می دید، خود بصورت حقیرانه‌ای ساقط شد / برای رفع تحریم، هیچ کسی حق فرصت‌سوزی ندارد

سیاسی/ دولت 5fab9dd50f2a3_2020-11-11_11-46 حسن روحانی رئیس‌جمهور در جلسه هیات دولت با بیان اینکه از هر فرصتی‌ برای رفع تحریم استفاده می کنیم، تاکید کرد: هیچ‌کس حق فرصت‌سوزی ندارد.

او در بخش دیگری از صحبت‌های امروز خود گفت: منافع ملی را فدای انتخابات نکنیم، اونها می‌خواستند ایران تسلیم شود، فهمیدند چنین چیزی در کار نیست، تحریم را تبدیل را به جنگ کردند، جنگ تروریستی، اقدامات تحریک‌آمیز انجام دادند تا مرز جنگ، این مدیریت نظام و تصمیم درست دولت بود که نگذاشتیم از فضا استفاده کنند.

وی تصریح کرد: ما همیشه مودبانه با دنیا صحبت کردیم، اما اونها با بد دهنی با مردم ما سخن گفتند.

رئیس‌جمهور کشورمان یادآور شد: هرکجا ببینیم شرایط برای لغو تحریم آماده است، از این فرصت استفاده می‌کنیم، هدفت ما لغو تحریم و کاهش فشار تحریم از شانه مردم است، هیچ‌کس حق فرصت سوزی ندارد.

او درباره موضوع مذاکره با آمریکا هم اظهار داشت: اگر آمریکا به سیاست ما نزدیک شد، شرایط جدیدی پیش می‌آید، اگر فاصله گرفت خب فاصله ما بیشتر می‌شود، سیاست ما سیاست سازنده با جهان است، آنها که تخاصم با ما را شروع کردند، خودشان تخاصم را کنار بگذارند.

وی با کنایه به ترامپ، بیان کرد: سیاست‌های متکبرانه که همراه با تحقیر ملت‌ها بود و سیاست‌هایی که انزجار همه ملت‌های جهان و حتی مردم آمریکا را برانگیخته بود در یک انتخابات با مخالفت قاطع مردم مواجه شد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

هر وقت مذاکرات توسط اصلاح‌طلبان انجام شده، ما خسارت دیده ایم، حتی در زمان مصدق

چ نوامبر 11 , 2020
سیاسی/ سیاست داخلی عضو ارشد موتلفه در پاسخ به این سوال که اگر مذاکره‌کننده‌ها اصولگرا باشند مذاکره اشکالی ندارد؟ گفت: قطعا بله، مذاکره در صورت ضرورت به وسیله کسانی که بتوانند منافع ملت را حفظ کنند و نفوذ ناپذیر باشند، می تواند اتفاق بیفتد. کارشناسان زیادی تا امروز، دلایل شکست […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000