مدیر دزدی وزارت صمت در روزهای پایانی سال! / مدیرعامل شستا چگونه شبانه مدیرعامل شرکت مس شد؟

مدیر دزدی وزارت صمت در روزهای پایانی سال! / مدیرعامل شستا چگونه شبانه مدیرعامل شرکت مس شد؟

نود اقتصادی نوشت: در آخرین ساعات سال ۱۴۰۰ تحولات عجیبی در شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) و شرکت ملی صنایع مس اتفاق افتاد.

در آخرین ساعات سال ۱۴۰۰ تحولات عجیبی در شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) و شرکت ملی صنایع مس اتفاق افتاد.

از صبح دیروز برخی کانال‌های تلگرامی مدعی شده بودند که علی رستمی مدیرعامل شستا به دلیل اختلاف با مسئولان وزارت تعاون از سمت خود برکنار شده است. این خبر با تکذیب مقامات مربوطه رو به رو شد و حتی خود رستمی، مدیرعامل شستا در گفتگو با «نود اقتصادی» قویا آن را رد کرد.

اما لحظاتی بعد تصاویری در رسانه‌ها منتشر شد که نشان می‌داد، علی رستمی برای معرفی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت ملی مس ایران در کنار امیر خرمی شاد عضو هیات عامل ایمیدرو و اردشیر سعد محمدی نشسته است.

مدیر دزدی وزارت صمت در روزهای پایانی سال! / مدیرعامل شستا چگونه شبانه مدیرعامل شرکت مس شد؟

بیشتر بخوانید:

لحظاتی بعد رستمی در مصاحبه با ایرنا مدعی شد که بنا بر تکلیف معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایمیدرو به شرکت مس آمده است.

بنابراین باید گفت رضا فاطمی امین وزیر صمت در روزهای پایانی اسفند در یک اقدام عجیب و بدون هماهنگی با مقامات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل شستا را به شرکت مس آورده و بزرگترین بنگاه اقتصادی کشور را در روزهای پایانی سال ۱۴۰۰ بلاتکلیف کرد!

این ناهماهنگی در دولت در شرایطی رخ داده که فاطمی امین برای جذب یکی از مدیران زیر مجموعه وزارت تعاون می توانست هماهنگی بهتری با مجموعه وزارت کار داشته باشد.

گرچه شب گذشته ابراهیم بازیان از مدیران مجتمع اقتصادی کمیته امداد به عنوان جانشین رستمی انتخاب شد ولی تحولات روز گذشته و اقدامات سوال برانگیز وزارت صمت در معرفی مدیرعامل جدید شرکت مس ابهاماتی را ایجاد کرده که بهتر است وزیر صمت و مدیران ایمیدرو در خصوص آن پاسخگو باشند.

21219

پست بعدی

عضو هیات رییسه مجلس: حذف یکباره یا مقطعی ارز ترجیحی به دولت واگذار شده است

ج مارس 18 , 2022
مهر نوشت: متفکرآزاد گفت: ما از ابزارهای نظارتی خود استفاده می‌کنیم و نحوه عملکرد دولت درباره ارز ترجیحی را رصد خواهیم کرد. روح‌الله متفکرآزاد درباره وضعیت تخصیص ارز ترجیحی در سال ۱۴۰۱، اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی ارز ترجیحی را حذف نکرده است، بلکه معادل ریالی ۱۲.۷ میلیارد دلار در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000