گفت‌وگوی تلفنی نخست‌وزیر انگلیس و رئیس جمهور منتخب آمریکا/ جانسون و بایدن به یکدیگر چه گفتند؟

سیاسی/ بین الملل 5faaeb34a44e0_2020-11-10_23-04 نخست‌وزیر انگلیس و رئیس جمهوری منتخب آمریکا روز سه‌شنبه با یکدیگر تلفنی گفت‌وگو و درباره روابط دوجانبه و تحولات بین‌المللی رایزنی کردند.

بوریس جانسون در ابتدای این مکالمه پیروزی جو بایدن را در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا تبریک گفت. دو طرف سپس درباره روابط نزدیک و طولانی دو کشور گفت‌وگو و بر لزوم توسعه همکاری‌ها در حوزه مسائل تجاری و امنیتی در سال‌های پیش‌رو تاکید کردند.

نخست‌وزیر انگلیس و رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا اعلام کردند که بی‌صبرانه منتظر شروع همکاری‌های‌ نزدیک در زمینه اولویت‌های مشترک، از تغییرات آب‌وهوایی تا ترویج دموکراسی و مبارزه با همه‌گیری ویروس کرونا هستند.

جانسون همچنین از بایدن برای شرکت در نشست تغییرات آب‌وهوایی که قرار است سال آینده در گلاسکو برگزار شود دعوت به عمل آورد. این گزارش حاکی است که دو طرف همچنین مشتاقانه منتظر دیدار با یکدیگر در جریان نشست گروه هفت در سال ۲۰۲۱ هستند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

فیلم شهاب حسینی به سی و نهمین جشنواره فیلم فجر می‌رود؟

س نوامبر 10 , 2020
پوریا حیدری اوره کارگردان سینما، به آخرین برنامه‌ریزی‌ها برای نمایش فیلم سینمایی «بعد از اتفاق» به تهیه کنندگی شهاب حسینی اشاره کرد. پوریا حیدری اوره کارگردان فیلم «بعد از اتفاق»، درباره آخرین وضعیت اکران این اثر گفت: در صورت برگزاری سی و نهمین جشنواره فیلم فجر، این فیلم را به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000