چه ترامپ پیروز شود چه بایدن، قرارداد ۲۵ ساله چین تحریم‌ها را خنثی می‌کند

سیاسی/ سیاست خارجی 5fa28ab363079_2020-11-04_14-34 عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تاکید دارد با قرارداد ۲۵ ساله چین می‌توان از زیر بار فشارهای دوره دوم ریاست جمهوری ترامپ خارج شد.

حمیدرضا ترقی در گفت‌وگو با خبر فوری با اشاره به پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا، رفتار و سیاست ایران در مقابل دوره دوم ریاست جمهوری او را بیان کرد و گفت: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند چه بایدن بیاید چه ترامپ، در سیاست خارجی جمهوری اسلامی هیچ تاثیر و تفاوتی ندارد ما همچنان باید درمسیر اقتدار و کسب قدرت اقتصادی و نظامی برای افزایش قدرت بازداندگی و تقویت مولفه ها قدرت نظامی جمهوری اسلامی پیش برویم و بدون شک باید حوزه نفوذ جمهوری اسلامی را در منطقه گسترش دهیم.

معاون بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: در عین اینکه باید حافظ صلح و امنیت در منطقه باشیم با هر گونه دخالت خارجی که موجب تفرقه، تشدت، نا امنی و بی ثباتی در کشورهای منطقه شود باید مقابله و مبارزه کنیم، تقویت مقاومت همچنان باید در رأس برنامه هایمان باشد و بدون تکیه به آمریکا و غرب در مسیر رشد، تعالی و توسعه اقتصادی و سیاسی حرکت کنیم.

وی با اشاره اینکه در چهار سال ابتدایی ترامپ شاهد فشار اقتصادی بر کشور بودیم برای رفع این فشار در دوره دوم ریاست جمهوری ترامپ گفت: البته فشارهایی که در این چهارسال تحمل کردیم عمدتا ناشی از انفعال دولت دربرابر گروه 1+5 و از دست دادن خیلی از برگ های برنده کشورمان بود اگر سیاست منفعلانه ای را دنبال نمی کردیم و دولت خط قرمزهای رهبری را در مذاکرات خود رعایت می کرد شاید الان چنین مشکلاتی نداشتیم.

عضو شورای مرکزی و معاون بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: بنابراین مهم ترین راه برای کاهش فشارهای اقتصادی ناشی از تحریم ها، تحقق کامل اقتصاد مقاومتی در کشور است که بدون تکانه های خارجی و تحریم ها اقتصاد بتواند روند خود را در مسیر رشد دنبال کند.

این سیاستمدار بیان کرد: همچنین توافق 25 ساله استراتژیک با چین می تواند تمام طراحی های تحریم های آمریکا را خنثی کند و از این رو پیوسته به توافق ها و پیمان های منطقه ای آسیایی و منطقه ای می تواند برای رشد و پیشرفت کشور موثر واقع شود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

استوری نوید محمدزاده درباره‌ "وضعیت مردم ایران" در دو صورتِ انتخاب ترامپ یا بایدن

پ نوامبر 5 , 2020
بازیگر فیلم «ابد و یک روز» به نتایج انتخابات آمریکا واکنش نشان داد. نوید محمدزاده تصویری از خودش در یکی از نقش‌هایش، درباره‌ "وضعیت مردم ایران" در صورتِ انتخاب ترامپ یا بایدن، استوری کرد. badoorbin.comakhbarazad.comمنبع : خبرفوری

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000