اگر ترامپ رای بیاورد اتفاق تلخی نمی افتد / ایرانی‌ها ترامپ را دوست ندارند

سیاسی/ سیاست خارجی 5fa2e4f946262_2020-11-04_20-59 نماینده سابق مجلس می گوید ترامپ یکی از ظالم ترین رئیس جمهورهای تاریخ آمریکا است با این حال اگر پیروز انتخابات شود اتفاق تلخی رخ نمی دهد.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت‌وگو با خبر فوری در خصوص نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: اولا پیروزی هیچ کدام برای ما فرقی نمی کند، هر دو شان چه ترامپ چه بایدن به روش های متفاوتی مردم را می کشند.

نایب رئیس سابق فراکسیون مستقلین ولایی مجلس بااشاره به اینکه قاطبه مردم ایران نمی خواهند ترامپ رای بیاورد بیان کرد: مردم ایران از همه دولت های آمریکایی ظلم دیدند اما از ترامپ ظلم بیشتری دیدند، ترامپ به مردم و کشور ایران ظلم و کم‌لطفی کرد، از این حیث قاطبه مردم ایران اصلا دوست ندارند چنین فردی رئیس جمهور آمریکا شود.

وی ادامه داد: با این حال اگر ترامپ پیروز انتخابات شود، مردم دغدغه نداشته باشند، ترامپ هر کاری که توانست کرد، حتی در روزهای آخر و منتهی به انتخابات، در ایامی تبلیغات انتخاباتی که کسی کار فرعی انجام نمی دهد، ترامپ تحریم های جدیدی علیه ایران اعمال کرد از این رو باید گفت ترامپ هر کاری توانست، کرد و واقعا نمی دانیم در آینده می خواهد چه چیزی را تحریم کند.

این نماینده سابق اظهار داشت: در تاریخ این کشور و در دنیا خسارت های ترامپ به ملت ایران ثبت می شود، او به عنوان یکی از ظالم ترین رئیس جمهورهای تاریخ آمریکا شناخته خواهد شد و ما هیچ وقت نمی توانیم تلخ گامی دوران ریاست جمهوری ترامپ را فراموش کنیم؛ او حتی مانع ارسال دارو بیماری های صعب العلاج به ایران شد.

جعفرزاده ایمن آبادی تاکید کرد: اگر ترامپ رای آورد و مجدد رئیس جمهور آمریکا شود هیچ اتفاق تلخی نمی افتد و ما همان استراتژی گذشته یعنی نگاه به درون که مقام معظم رهبری تکلیف کرده است را انجام می دهیم که باعث می شود به مردم تکیه کنیم و به راه خودمان ادامه دهیم.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

معزى با شکایت رحمانى فضلى به دادسرا فراخوانده شد

چ نوامبر 4 , 2020
سیاسی/ دولت معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور نوشت: با شکایت وزارت کشور آقای رحمانی فضلی به دادسرا فراخوانده و بابت انتشار سخنان آقای کواکبیان تفهیم اتهام شدم. بنده خدا بازپرس محترم مانده چه بگوید؟ علیرضا معزى در توییتى نوشت؛از مدتی قبل با دوستان در دفتر رییس‌جمهور در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000