۳ متهم اصلی آلایندگی هوای تهران معرفی شدند

5f9d7411e3847_2020-10-31_17-56

مدیر عامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: «موتورسیکلت‌ها»، «دیزلی‌ها» و «بنزینی‌های فرسوده» سه عامل اصلی آلودگی هوای پایتخت هستند.

حسین شهیدزاده با تأکید بر اینکه ۶۱ درصد ذرات معلق موجود در هوای پایتخت از ناحیه حمل و نقل تولید می‌شود، افزود: پس در ابتدا باید به سراغ منابع متحرک برویم که بیشترین نقش را در تولید آلودگی هوای تهران دارند.

وی با اشاره به اینکه تمرکز بر روی منابع متحرک به معنای این نیست که منابع ثابت آلاینده هوای تهران را فراموش کنیم، اظهار کرد: البته منابع خارج از شهر همچون صنایع، نیروگاه‌ها و پالایشگاه‌های اطراف پایتخت نیز سهم قابل توجهی در تولید آلودگی هوای تهران دارند.

مدیر عامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با بیان اینکه بزرگترین عامل آلودگی هوای پایتخت، حمل و نقل است که شقوق مختلفی دارد، خاطرنشان کرد: به این منظور، باید در گام نخست به سراغ «موتورسیکلت‌ها»، «خودروهای دیزلی» و «خودروهای بنزینی فرسوده» که سه عامل اصلی تولید آلایندگی تهران هستند، برویم.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

با این علامتها بدانید فرزنداتان در فضای مجازی دچار مشکل شده است

ی نوامبر 1 , 2020
یک روانشناس مطرح کرد: نکته قابل توجه این است که والدین باید بتوانند نحوه استفاده نوجوان از تلفن همراه را مدیریت کنند و برای استفاده از آن در سنین نوجوانی قوانینی در نظر بگیرند. شبنم طلوعی با بیان اینکه ایجاد قوانینی در خانواده برای تمام افراد خانواده ضروری و برای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000