مشاور روحانی: این آمریکا است که راهی جز بازگشت به میز مذاکره ندارد

سیاسی/ سیاست داخلی 5f9c182bd322f_2020-10-30_17-12 مشاور رئیس جمهوری با تأکید بر اینکه ایران بازیچه نیست، بازی گردان است، اظهار کرد: این آمریکا است که راهی جز بازگشت به میز مذاکره ندارد.

حسام‌الدین آشنا مشاور رئیس جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر در واکنش به انتشار مطلبی با عنوان «‏بایدن یا ترامپ؛ ایران راهی جز مذاکره با آمریکا دارد؟» که در یکی از رسانه‌های فارسی زبان بیگانه منتشر شده است، نوشت: «‏اشتباه کرده اید؛ این آمریکا است که راهی جز بازگشت به میز مذاکره ندارد. حال که همه فهمیده اند راهبرد فشار حداکثری شکست خورده است و ایرانیان در برابر تحریم همه جانبه هم استقامت می کنند؛ ترامپ و بایدن هم به همان نتیجه ای می‌رسند که اوباما رسید. ‎ ایران بازیچه نیست، بازی گردان است.»

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

پیش بینی سقوط دولت امانوئل مکرون از تریبون نماز جمعه

ج اکتبر 30 , 2020
سیاسی/ سیاست داخلی ائمه جمعه در سراسر کشور اظهارات و اقدامات اخیر دولت فرانسه در توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) را به شدت محکوم کردند. نماز جمعه این هفته کشور در برخی از شهرستان‌ها و تحت تدابیر پروتکل‌های بهداشتی برگزار و از تریبون‌های این آئین عبادی و سیاسی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000