استیضاح رییس جمهور در حال حاضر به صلاح نیست

سیاسی/ مجلس 5f913d4c4309e_2020-10-22_11-35 عضو هیات رییسه مجلس گفت: استیضاح رییس جمهور در حال حاضر به صلاح نیست و سبب کوچک تر شدن سفره مردم خواهد شد.

علیرضا سلیمی در خصوص طرح استیضاح رییس جمهور گفت: استیضاح رییس جمهوردر حال حاضر به صلاح نیست و سبب کوچک تر شدن سفره مردم خواهد شد.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: واقعیت این است که استیضاح آقای روحانی باعث خواهد شد که فشار بر مردم بیشتر شود و اینکه مطرح شدن استیضاح به مدت 2 ماه طول کشیده وعملا خروجی نخواهد داشت و سبب خواهد شد که برخی از افراد به دنبال بی ثبات کردن کشور باشند.

وی افزود: متاسفانه آقای رییس جمهور کم کار بوده و دولت تنبل است. دولت می توانست بسیار خوب عمل کرده وبسیاری از اقدامات از جمله توزیع کالا را به نحو احسن انجام دهد اما تنبلی دولت در این امر دخیل است واقدامات مناسبی انجام نمی دهد و هیچ ارتباطی با تحریم ها ندارد چراکه انقلاب اسلامی از ابتدا تحت تحریم های ظالماله استکبار جهانی قرار داشت.

سلیمی بیان کرد: متاسفانه دولت آقای روحانی نسبت به انتقادات نیز بسیار برخورد ناشایست دارد و در مقابل با منتقدین با الفاظ بیسواد و به جهنم برخورد کرده درحالیکه از یک رییس جمهور انتظار می رود که در برخورد با منتقدین با صحه صدر برخورد کند.

عضو هیات رییسه مجلس اظهار کرد: متاسفانه یک عده ای تلاش دارند تا کشور را بی ثبات کنند؛ لذا نباید زمینه برای آنها فراهم شود، از طرفی دیگر از آقای روحانی انتظار می رود با توجه به قسم یاد کرده در مقابل ملت به وظایف خود پایبند بوده و برای مردم کار کند تا بنا بر فرموده رهبر معظم انقلاب دولت کاری اساسی کند تا در پایان کار دولت یادی خوش و نیک در اذهان مردم بماند.

وی افزود: مجلس آمادگی دارد با تمام توان به کمک دولت آمده اما متاسفانه دولت دست یاری مجلس را به خوبی هضم نکرده که نمونه آن نامه رییس مجلس در تاریخ 2 شهریور سال جاری درباره تغییر ساختار بودجه به دولت بوده که متاسفانه هیچ پاسخی از دولت دریافت نشد.

سلیمی ادامه داد: متاسفانه دولت به دنبال حاشیه سازی بوده و اقداماتی که رییس جمهور انجام می دهد در این راستا می باشد، چرا آقای رییس جمهور در جلسه سران قوا شرکت نکرد؟ این اقدام رییس جمهور نمونه بارز حاشیه سازی است.

عضو هیات رییسه مجلس یادآور شد: رییس جمهور باید در وهله اول از حاشیه سازی دوری کرده و برای مردم کار کند همچنین بداند که رییس قوه مجریه است؛ البته تلاش کند که شعور مردم توهین نکند و اقدامات لازم را در راستای ارتقای سطح زندگی مردم قرار دهد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

کلانتری: ۲۰ قلاده یوزپلنگ جدید در توران مشاهده شد

پ اکتبر 22 , 2020
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: انتظار می‌رود تا پایان امسال برنامه‌ریزی‌ها اجرایی شود تا با تأمین نیازهای اولیه شاهد افزایش جمعیت یوزپلنگ آسیایی در پارک ملی توران باشیم. عیسی کلانتری رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در پایان بازدیدش از پارک ملی توران در شهرستان شاهرود، اظهار داشت: وضعیت جسمانی، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000