دبیرکل سازمان ملل: شکستِ “جهان ازهم‌گسسته” در مقابله با آزمون کرونا

اجتماعی/ سلامت 5f8bfbd478447_5f8bfbd47844c دبیرکل سازمان ملل گفت: جهانِ ازهم گسسته در مقابله با آزمون بیماری کووید-۱۹ شکست خورده است.

"آنتونی گوترش" دبیرکل سازمان ملل متحد روز گذشته (شنبه) با بیان اینکه جهانی ازهم گسسته نتوانسته بر چالش مبارزه با بیماری کووید-۱۹ غلبه کند، هشدار داد: برای جلوگیری از اینکه میلیون ها انسان به فقر و گرسنگی دچار شوند به یک اقدام هماهنگ نیاز است.

دبیرکل سازمان ملل متحد گفت: اگر کشورها برای مقابله با بیماری کووید-۱۹ که تاکنون بیش از یک میلیون قربانی داشته است با یکدیگر همکاری داشته باشند می توانند به موفقیت های بیشتری دست پیدا کنند.

وی افزود: همه گیری بیماری کووید-۱۹چالش بزرگ جهانی برای کل جامعه بین‌المللی، برای چند جانبه گرایی و برای من به عنوان دبیرکل سازمان ملل است. متاسفانه تاکنون جامعه بین المللی در این آزمون شکست خورده است.

گوترش تاگید کرد: اگر اقدامات هماهنگی در جهان انجام نشود یک ویروس میکروسکوپی می تواند میلیون ها نفر را به سمت فقر و گرسنگی سوق دهد که با اثرات مخرب اقتصادی در سال های آینده همراه خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری رویترز، تاکنون نزدیک به ۴۰ میلیون نفر در جهان به بیماری کووید-۱۹ مبتلا شده اند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

وضعیت امروز بایدن از وضعیت مشابه کلینتون و اوباما هم بهتر است

ی اکتبر 18 , 2020
سیاسی/ بین الملل بررسی‌ها نشان می‌دهند جو بایدن در این مقطع از رقابت انتخاباتی نه تنها خیلی بهتر از هیلاری کلینتون در کل چرخه انتخابات ۲۰۱۶ عمل کرده بلکه وضعیت بهتری نیز نسبت به باراک اوبامایی دارد که در زمان ریاست جمهوری معاونش بود. بر اساس میانگین گیری RCP از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000