پس از ماه ها انتظار مرز ترکیه باز شد

5f6c4d49c6e4f_2020-09-24_11-09

کسانی که اهل سفرهای خارجی هستند می‌دانند که ترکیه به عنوان یک کشور همسایه، بهترین انتخاب برای گردشگری و خرید لوازم مورد نیاز است.

این مدت که به دلیل کرونا مرزها بسته بود بسیاری از شهروندان قادر به رفت و آمد نبودند ولی از تاریخ یک مهر مرز هوایی باز شد و باز هم توریستان عزیز ایرانی میتوانند مانند گذشته اما با رعایت پروتکل های سازمان بهداشت جهانی باز هم سفرهای خود را آغاز کنند.

بدون ویزا وارد ترکیه شوید

کشور استانبول به عنوان یک کشور تفریحی مناسب شناخته شده که نیاز به ویزا نداشته و می‌توان با کمترین هزینه به استانبول سفر کرد. سفر به کشورهای همسایه دارای مزایای زیادی برای افراد ایرانی است. با تور تور استانبول می‌توان با مدیریت بهتر هزینه‌ها به یک سفر لذت‌بخش رفت. ایرانی‌ها می‌توانند با مدیریت صحیح هزینه‌ها به بهترین شکل به استانبول سفر کرده و از امکانات فراوان آن بهره‌مند شوند.

استانبول به عنوان یک شهر زیبا با آب و هوای دل‌چسب محسوب می‌شود که می‌توانید با سفر به این شهر فوق‌العاده، از زیبایی‌های آن لذت ببرید. برای سفر به کشور ترکیه و شهر استانبول لازم است یک گذرنامه معتبر داشته باشید لذا گذرنامه باید از لحاظ قانونی دارای اعتبار باشد. شما در شهر استانبول می‌توانید در هتل‌های مجهز و لوکس ساکن شوید و به صورت روزمره از زیبایی‌های این شهر دیدن کنید. برای سفر به استانبول توجه کردن به برخی از نکات کلیدی دارای اهمیت است:

برنامه ریزی مناسب

یکی از مواردی که در سفر کردن به شهر استانبول وجود دارد، برنامه ریزی مناسب برای زمان سفر است. شما می‌توانید در فصل‌های مختلف به این شهر سفر کنید چرا که استانبول دارای زیبایی‌های منحصر به فرد بوده که در هر فصل سال زیبایی‌های به خصوصی دارد. می‌توانید با در نظر گرفتن یک تور مناسب، زمان دقیق رفت و برگشت سفر به استانبول را مشخص کنید و از زیبایی بی نظیر این شهر بهره‌مند شوید.

هزینه تور استانبول

استفاده از یک آژانس هواپیمایی و گردشگری مناسب به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید با مدیریت بهتر هزینه‌ها به سفر بروید. برخی از تورهای مسافرتی به دلیل ارائه امکانات بی نظیر می‌توانند به عنوان یک انتخاب مناسب در نظر گرفته شوند. در بین آژانس‌های مسافرتی شما می‌توانید از زیما سفر پارس استفاده کنید.

معرفی خدمات زیما سفر پارس

زیما سفر پارس به عنوان یک آژانس هواپیمایی و مسافرتی است که از سال 93 فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده است. با مشاهده فعالیت دفتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی زیما سفر پارس می‌توانید مشاهده کنید که خدمات متنوعی از سوی این مجموعه برای سفرهای داخلی و خارجی ارائه می‌شود. دفتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی زیما سفر پارس موفق به دریافت لوح بند ب از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری شده است که به عنوان یک انتخاب مناسب برای یک تور مسافرتی است.

با توجه به این که سفرهای خارجی و داخلی می‌تواند به صورت منحصر به فرد برگزار شود، اگر بخواهید یک تور استانبول مناسب را تجربه کنید و از امکانات حرفه‌ای و پیشرفته بهره‌مند شوید قطعاً انتخاب زیما سفر پارس به عنوان یک مجموعه مناسب و کلیدی پیشنهاد می‌شود. استانبول به عنوان یک شهر زیبا و نزدیک به کشور ایران شناخته شده که برای تفریح و خریدهای فصلی بسیار مناسب و لذت بخش است. در صورتی که می‌خواهید از یک آژانس مسافرتی برای سفر خود بهره‌مند شوید پیشنهاد می‌کنیم به زیما سفر پارس مراجعه کنید.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

مخرب‌ترین علائم کرونا در بدن بهبودیافتگان

پ سپتامبر 24 , 2020
دانشمندان انگلیسی اعلام کردند بیش از ۳۰۰ هزار مبتلا به کووید ۱۹ در این کشور پس از بهبودی نیز علائم این بیماری را همچنان داشته‌اند. بیش از ۹ ماه از همه گیری در جهان می‌گذرد. متخصصان در راستای مقابله با شیوع این همه گیری، به طور روزمره اقدام به آگاه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000