هشدار به تهرانی‌ها؛ ابتلای 5 برابری پایتخت‌نشین‌ها به کرونا

6073423092b55_2021-04-11_23-08 کمیته سلامت شورای شهر تهران خبر داد تا کنون بیش از ۲۵هزار و ۷۰۰ تهرانی با کرونا جان خود را از دست داده‎‌اند.

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران گفته متاسفانه تمامی تخت‌های بیمارستانی با ازدحام بیماران پر شده و با مشکل جدی در ظرفیت ICUها مواجه هستیم. همچنین، میزان مرگ و میر نیز، نسبت به هفته اول فروردین ماه بیش از ۴ برابر افزایش داشته و به عنوان نمونه ما در پنجشنبه و جمعه اخیر به شکل روزانه ۷۳ فوتی بر اثر کرونا در تهران داشتیم.

همچنین، میزان ابتلا نیز در پایتخت، نسبت به همان بازه زمانی تا ۵ برابر افزایش یافته که بسیار نگران کننده است. اگر محدودیت‌های صورت گرفته به دقت مورد توجه و رعایت قرار نگیرد، روزهای تلخ‌تری را در هفته‌های آتی شاهد خواهیم بود.

پست بعدی

«بندربندِ» منیژه حکمت، سال ۱۴۰۰ را با یک جایزه جهانی دیگر آغاز کرد

ی آوریل 11 , 2021
«بندربندِ» منیژه حکمت، در ادامه حضورش در جشنواره‌های جهانی، جایزه بنیاد توسعه‌ سینمای آسیا و اقیانوسیه را از آن خود کرد. «بندر بند» به کارگردانی منیژه حکمت در چهاردهمین حضور بین‌المللی خود در کره‌ جنوبی، در ششمین جشنواره فیلم‌های کوهستانی اولجو که از ۱۳ تا ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ برگزار شد، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000