افزایش سهام قابل واگذاری «پالایشی یکم» چه تاثیری بر بورس دارد؟

5f68d79abc8d9_5f68d79abc8de کارشناس بازار سرمایه گفت: موافقت با افزایش سهام پالایشی‌ها از ۲۰ درصد به ۳۰ درصد، مزایایی برای بازار بورس به همراه دارد.

احمد پویان فر کارشناس بازار سرمایه در گفت و گویی در خصوص موافقت دولت با افزایش سهام قابل واگذاری به صندوق سرمایه‌گذاری صنایع پالایش نفت اظهار کرد: این امر به معنای آن است که وقتی اندازه صندوق‌ها بزرگ‌ می شود ، افراد بیشتری می‌توانند در این صندوق ها سرمایه گذاری کنند.

او افزود: نمی‌توان گفت که این امر به دلیل آن است که استقبال افراد در جهت پذیره نویسی پالایش یکم کم بوده یا زیاد، بلکه این موضوع بیشتر نشان دهنده آن است که دولت به منابع مالی بیشتری نیاز دارد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

علایم میگرن چشمی را بشناسید

د سپتامبر 21 , 2020
میگرن چشمی یا کلاسیک؛ سردرد شدیدی است که با تغییرات در قوه بینایی همراه است. این تغییرات شامل دیدن نورهای درخشان یا سایه‌ها است. احتمالاً شنیده‌اید که اگر شما میگرن چشمی دارید احتمالاً پس از یک سردرد میگرنی بینایی‌تان را برای مدت کوتاهی از دست می‌دهید یا دیدتان کم می‌شود. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000