۱۰ معلم رازوجرگلان در حادثه رانندگی مصدوم شدند

5f68714acde93_2020-09-21_12-54

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی خراسان شمالی گفت: ۱۰ تن از معلمان مدارس رازوجرگلان صبح امروز هنگام عزیمت به محل کار خود در این شهرستان، در یک حادثه رانندگی مصدوم شدند.

دکتر تقی دولت آبادی روز دوشنبه اظهار داشت: این حادثه ساعت ۶ و ۳۷ دقیقه صبح امروز بر اثر برخورد ۲ دستگاه سواری پراید حامل فرهنگیان در مسیر عشق آباد – راز (مرکز شهرستان راز و جرگلان) روی داد که به محض گزارش به مرکز فوریت های پزشکی استان، چهار دستگاه آمبولانس به منطقه اعزام شده و مصدومان حادثه به بیمارستان امام علی (ع) بجنورد انتقال یافتند.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت عمومی معلمان مصدومان مطلوب است و تاکنون گزارشی از وخامت حال آنان دریافت نشده است.
بومی نبودن و رفت و آمد روزانه معلمان حق‌التدریس در شهرستان مرزی رازوجرگلان، با توجه به مسیر کوهستانی و پرپیچ و خم این منطقه، مشکلاتی را برای حوزه آموزش این شهرستان خراسان شمالی ایجاد کرده است.

۱۲ هزار دانش آموز در ۱۸۲ مدرسه شهرستان راز و جرگلان تحصیل می کنند.

خراسان شمالی دارای ۳۰۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور ترکمنستان است که بیشتر این مساحت در شهرستان راز و جرگلان واقع است.

این شهرستان سه بخش و ۶ دهستان دارد و ۹۵ درصد جمعیت این منطقه روستایی هستند.

راز، مرکز شهرستان مرزی راز و جرگلان در ۱۲۰ کیلومتری مرکز خراسان شمالی قرار دارد و بیشترین تمرکز جمعیتی قوم ترکمن این استان در راز و جرگلان است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

آیا همه افراد باید واکسن آنفلوآنزا تزریق کنند؟

د سپتامبر 21 , 2020
رئیس مرکز تحقیقات بیماری‌های نوپدید انستیتو پاستور گفت: همه افراد در خطر مشابه ابتلا به آنفلوآنزا و فرم‌های شدید این بیماری نیستند؛ بنابراین انتظار است مردم اجازه دهند ابتدا واکسن به گروه‌های پرخطر برسد. احسان مصطفوی درباره «واکسن آنفولوآنزا»، اظهار داشت: واکسن آنفلوانزا، واکسنی است که انسان را علیه ابتلا […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000