جلسه قاضی‌زاده هاشمی با دلالان بورس به جای کارشناسان!

5f646a91ae4be_2020-09-18_12-36 سید امیرحسین‌ قاضی‌زاده در ادامه فعالیت‌های انتخاباتی خود، اقدام به برگزاری جلسه با دلالان بورس کرده است.

قاضی زاده در جایگاه نائب رئیسی مجلس مثلا برای حل مشکل بازار سرمایه ورود کرده و به جای جلسه با کارشناسان و فعالان اقتصادی حوزه بورس، با دلالان عموما کم سواد این حوزه جلسه گذاشته است.

«مهناز صادقی» که به برکت اینستاگرام و تلگرام تحلیلگر بازار سرمایه شده است، در کانال خود از دعوت قاضی‌زاده به جلسه بورسی خبر داده است.

نکته جالب اینکه مهناز صادقی در وزارت اطلاعات پرونده اخلال در نظام اقتصادی خصوصا حوزه بورس را دارد و نائب رئیس مجلس صرفا بابت مخاطبان تلگرامی و اینسناگرامی «صادقی» از او برای جلسه دعوت کرده است.

متاسفانه این روزها مجلس به جای حل مشکلات مردم، به ستاد انتخاباتی تبدیل شده و به جای اینکه ساختمان پارلمان محل حضور کارشناسان باشد، محل آمد و شد شبکه های انتخاباتی شده است.

«مهناز صادقی» ۳۶۰هزار مخاطب در تلگرام و ۴۶۰هزار مخاطب در اینستاگرام دارد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

هر تریبونی حق تعیین‌تکلیف برای اصلاح‌طلبان را ندارد

ج سپتامبر 18 , 2020
سیاسی/ سیاست داخلی یک چهره سیاسی اصلاح‌طلب گفت: تریبون‌ها حق اظهارنظر در مورد حضور و یا عدم حضور و یا فعالیت و عدم فعالیت سیاسی را ندارند به هر صورت، مسئول فعالیت سیاسی احزاب از سوی قانون اساسی مشخص است. جلال جلالی‌زاده، عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت، در این […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000