دوشنبه به تهران سفر می‌کنم

مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی در توئیتی با انتشار تصویر پرچم ایران از سفر خود به تهران خبر داد.

رافائل گروسی در این توییت نوشت: من روز دوشنبه برای دیدار با مقامات ایرانی به تهران سفر می کنم تا به موضوعات برجسته مربوط به پادمان بپردازم. امیدوارم یک کانال مثمر ثمر و مشارکتی برای گفت‌وگوی مستقیم ایجاد کنیم. این اقدام ضرورت دارد.

کاظم غریب آبادی، سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان‌های بین المللی در وین، نیز امروز از سفر مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران خبر داد.

وی با انتشار توییتی نوشت: در راستای تعاملات و همکاری‌های جاری ایران و آژانس، بنا بر دعوت ایران، رافائل گروسی مدیرکل آژانس هفته جاری به ایران سفر می کند. ایران یکی از شرکای اصلی آژانس است، امیدواریم این سفر به تقویت همکاری‌های متقابل بینجامد.

5f40ee8d1f57f_2020-08-22_14-38

منبع: ایسنا

مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی
سفر به ایران

پست بعدی

آخرین خبرها از تولید واکسن کرونا در ایران

ش آگوست 22 , 2020
دکتر نمکی با با اشاره به شهادت ۱۶۴ نفر از کادر درمانی کشور، گفت: با پیروی از مکتب امام حسین (ع) حتی یک پزشک و پرستار ایرانی در روزهای اول که خیلی از امکانات را نداشتیم، از بیمار دور نشد. به گزارش خبرگزاری مهر، سعید نمکی در همایش تجلیل از مدافعان سلامت که با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران و به همت بسیج جامعه پزشکی در مجتمع فرهنگی ولیعصر (عج) تهران برگزار شد، خاطرنشان کرد: باید از حاج قاسم سلیمانی آن عزیز بر باد رفته در جان و دل مانده ما یاد کنم که در سالهای آخر، علقه عجیبی بین ما به دلایل همکاری ایجاد شده بود و او در ذهن و وجود و روح من جاری است. داشتم فکر می‌کردم که حاج قاسم الان چه حالی دارد و روحش کجاست؟ تردید ندارم آن عزیزی که برای پیوستن..

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000