برش‌هایی کوتاه از دغدغه‌ زنان جامعه ایران

5f35a1685ef70_5f35a1685ef71

نویسنده و روزنامه‌نگار بوشهری درباره کتاب جدیدش گفت: در این کتاب برش‌هایی کوتاه از حقایق پیرامونی جامعه‌ به ویژه دغدغه‌ زنان به تصویر کشیده شده است.

راضیه عقیلی‌مهر عنوان کرد: «موج کوتاه» مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه است که در مقدمه کتاب هم عنوان شده و ترجیحاً به آنها داستانک می گویم. این داستانک‌ها برشی از واقعیت‌های جامعه‌ی پیرامونی زنان جامعه ما است و به لطف خدا ادامه‌دار خواهد بود.

وی افزود: برخی از این داستانک‌ها تم بوشهری دارند و فضای جنوب را ترسیم کرده‌اند اما داستان در زمان معاصر رخ داده است.

این روزنامه‌نگار اظهار کرد: هر داستانک موضوع خاصی را دنبال می‌کند که واقعی بوده و در قالب روایی و داستانی بیان شده و مخاطب را به تفکر وامی‌دارد.

عقیلی‌مهر خاطرنشان کرد: موج کوتاه، شامل داستان‌های کوتاهی با محوریت موضوعی اجتماعی و برش‌هایی کوتاه از حقایق پیرامونی جامعه‌ به ویژه دغدغه‌ی زنان را به تصویر می‌کشد که بیشتر زنان جامعه ایران و جنوب را مورد اشاره قرار داده است.

کتاب «موج کوتاه» به عنوان اولین کتاب “راضیه عقیلی‌مهر” در حوزه‌ی ادبیات داستانی، در قطع جیبی و ۶۰ صفحه به تازگی از سوی انتشارات نای‌بند منتشر شده است.

عقیلی‌مهر پیش از این کتاب‌های “ماهیت و کارایی بیع متقابل” در حوزه حقوق، “فانوس و دریا” شامل یادداشت‌های مطبوعاتی و “رد پا در شهر” شامل گزارش‌ها و گفت‌وگوهای اجتماعی، فرهنگی و خبری را تالیف کرده است‌.

منبع: ایسنا

کتاب

پست بعدی

خطای راهبردی در شعله‌ور شدن کرونا/ شتابزدگی در ایجاد بازگشایی‌ها

ج آگوست 14 , 2020
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، شعله‌ور شدن بیماری کرونا در ماه‌های اخیر را ناشی از خطای راهبردی در مواجهه با این ویروس دانست. علی رضا زالی، در گفتگوی صمیمانه با تنی چند از اهالی رسانه، به ابعاد مختلف این بیماری اشاره کرد و گفت: بدون مشارکت رسانه‌ها، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000