حضور متفاوت تنکابن در نمایشگاه گردشگری تهران

هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پس از چهار روز به کار خود پایان داد ، حضور استانهای مختلف ، فعالان گردشگری و هیات های خارجی در این نمایشگاه رنگ و بوی جذابی را به نمایشگاه گردشگری پایتخت بخشید.

در میان غرفه های مختلف حاضر در نمایشگاه تنکابن که یکی از شهرهای غربی استان مازندران است با جذابیت های دو چندان ظاهر شد .

عمارت صد ساله شهرداری تنکابن که اصلی ترین نماد غرفه سازی این شهر بود با ظرافت و جذابیت خاصی ساخته شده بود .

پذیرایی سنتی با مرکبات و چای تنکابن و شیرینی سنتی این شهر و صنایع دستی چشم نواز ، تور ۳۶۰ درجه از جاذبه های گردشگری به همراه غرفه دارانی با لباس های متحد الشکل که مردم را به داخل غرفه دعوت می‌کردند از ویژگی های غرفه تنکابن بود .

تسلط غرفه داران تنکابنی به زبان های خارجی ، ارائه بسته های سرمایه گذاری به سه زبان ، بروشور هایی با کیفیت مناسب به زبان‌های مختلف و حضور بلاگر های خارجی در این غرفه بدون شک غرفه تنکابن را به یکی از پر بازدید ترین غرفه هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تبدیل کرده بود .

نکته جالب اینکه شهرداری تنکابن متولی برپایی این غرفه بود و محمد ابراهیم لاریجانی شهردار تنکابن و برخی از اعضای شورای شهر و فرماندار و امام‌جمعه این شهر و نماینده مردم تنکابن در مجلس در ایام نمایشگاه در غرفه شهر تنکابن حضور داشتند .

پست بعدی

همه چیز درباره خرید چمن مصنوعی که باید بدانید

س فوریه 20 , 2024
در دنیای امروز که استفاده از چمن مصنوعی به سرعت در حال افزایش است، انتخاب و خرید این محصول اهمیت بالایی دارد. همچنین، با توجه به هزینه‌های قابل توجه نصب و زیرسازی، ضروری است که اطلاعات دقیق و کافی در زمینه خرید چمن مصنوعی داشته باشید تا بتوانید بهترین انتخاب […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000